گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
مدیریت فضای مجازی سازمان بسیج دانش آموزی:
به گزارش سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس به نقل از بیست ، به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر دومین مانور ملی جبهه مقاومت سایبری دانش آموزی برگزار خواهد گردید.

به گزارش سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس به نقل از بیست ، به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر دومین مانور ملی جبهه مقاومت سایبری دانش آموزی برگزار خواهد گردید.

مدیریت فضای مجازی سازمان بسیج دانش آموزی کشور اعلام کرد این مانور ملی بصورت هماهنگ در کل کشور، در دو محور برادران با عنوان "ما یار انقلابیم" و با شعار " به ما فرصت کار و تقکر انقلابی در مدارس بدهید." از 12 الی 30 بهمن ماه و محور خواهران با عنوان " ما فرزندان انقلابیم" و با شعار "نمیگذاریم حیا با شبکه های اجتماعی به حراج رود." از 23 بهمن  الی 12 اسفندماه 1395 برگزار خواهد شد.

به گزارش بیست، در این مانور که با محوریت دانش آموزان شرکت کننده در اردوی ارتقا توانمندی های سایبری این سازمان با نام "اینجا مرکز عالم است" برگزار می گردد دانش آموزان در سه بخش تولید محتوا (شامل قالبهای مختلف متن، صوت، ویدئو و گرافیک)، راه اندازی کمپین و شبکه های اجتماعی به رقابت خواهند پرداخت.

قابل ذکر است اولین مانور ملی این جبهه با عنوان "زنده باد مرگ بر آمریکا" در آبان ماه برگزار و برگزیدگان در حوزه های مختلف مانند اینفوگرافی، رادیوی آفلاین، ویدئوکست،موشن گرافی، نشریه دیجیتال و... معرفی گریدند.


دومین مانور ملی جبهه مقاومت سایبری دانش آموزی

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: