گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
به همت واحدهای بسیج دانش آموزی بیرم زنگ انقلاب در مدارس بیرم نواخته شد
همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی درسال 57 زنگ انقلاب درمدارس بیرم نواخته شد

به گزارش بسیج دانش آموزی بیرم به نقل از پایگاه تحلیلی خبری بیرم نیوز ، همزمان با ۱۲ بهمن ماه آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در ساعت  ۹ و ۳۳ دقیقه صبح روز سه شنبه  زمان ورود  تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  به میهن عزیزمان ، مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب در مدارس منطقه بیرم با حضور امام جمعه ، بخشدار و فرمانده سپاه و ریاست آموزش وپروزش وجمعی از مسئوولین بخش در آموزشگاه حضرت زینب (س) برگزار شد .        

  حضرت حجت الاسلام و المسلمین زندوی امام جمعه بیرم در آیین گرامیداشت آغاز دهه فجر با اشاره به اعتقاد راسخ مردم به انقلاب گفت : مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی با پاسداشت ایام الله دهه فجر به جهانیان ثابت  می کنند که هرگز در برابر ظلم و ستم مستکبرین و غاصبین سکوت نکرده و با اقتدار از ارزش های اسلام و انقلاب دفاع نموده و لحظه ای از آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دست برنداشته و همیشه و در همه حال پشتیبان ولایت فقیه و رهبری می باشند

   ایشان در ادامه افزودند: به برکت تدبیر و رهبری حکیمانه، مدبرانه و شجاعانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ، ایستادگی مردم و عقیده راستین آنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، کشور ما به نقطه قابل اتکایی رسیده و در عرصه های مختلف علمی و صنعتی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد .     

 امام جمعه بیرم در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت بازگو کردن وضعیت اجتماعی و محرومیت های مردم در پیش از انقلاب برای دانش آموزان اظهار داشت : بیان حقایق و واقعیت های دوران قبل از انقلاب ، قشر جوان جامعه را از دستاوردهای با ارزش انقلاب و نظام آگاه ساخته و نسبت به وظیفه و دین خود در قبال انقلاب حساس و آگاه تر می سازد.                                                                 

حجت الاسلام و المسلمین زندوی همچنین به نقش دانش آموزان در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت : دانش آموزان نقش مهمی در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب و تداوم راه و اندیشه های رهبر کبیر انقلاب و  اهداف  والای شهیدان دارند. اینکه دشمنان نظام دانش آموزان را هدف قرار داده و سعی در احاطه و تسخیر اندیشه های پاک آنان دارد نشان از نقش اساسی و تاثیر گذار دانش آموزان در فردای کشور است که البته باید آینده سازان میهن با آگاهی و بینش کامل و با توکل بر خدا و تکیه بر شعائر اسلام و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری نقشه ها و حربه های آنان را خنثی و بی اثر نمایند.                                                                                          

 امام جمعه بیرم شناخت دقیق اصول انقلاب و به کارگرفتن توانمندی های دانش آموزان در جهت خدمت به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از  مهمترین راههای اثر گذاری آنان برشمرد.                                    

 عباسی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بیرم نیز ضمن تبریک آغازین روز از دهه فجر از حضور مسئوولین در این مراسم و زحمات مدیر ، معلمان ، مربیان و دانش آموزان تقدیر نموده و دهه فجر را فرصتی مناسب برای رساندن پیام انقلاب به دانش آموزان دانست .                                       

 این مراسم ملی، انقلابی که با شور و هیجان وصف ناپذیر دانش آموزی همراه بود ، با اجرای برنامه های متنوع هنری ،فرهنگی از قبیل      سرود ، مقاله و سخنرانی برگزار شد.

 
























برچسب ها: بیرم
نام:
ایمیل:
* نظر: