جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۳۲:۱۲
کد خبر: ۱۰۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی به مناسبت گرامی داشت دهه فجر باهدف فرهنگ‌سازی مصرف محصولات اقتصاد مقاومتی طی مراسمی در آباده افتتاح شد.

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از آباده نما؛ به مناسبت سی و هشتمین بهار انقلاب  نمایشگاه «اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی» در هیئت حضرت زهرا(س) شهر آباده باهدف فرهنگ‌سازی مصرف محصولات اقتصاد مقاومتی با حضورفرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه آباده، فرماندار و تنی چند از مسئولان افتتاح شد.

در این نمایشگاه که به همت معصومه جانثار بانوی کار آفرین بسیجی آباده ای دایر شده است محصولات شوری جات، ترشی جات و انواع سبزی خورد شده و خشک در معرض بازدید کنندگان قرار گرفت.

حمید آرزم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آباده در آئین افتتاحیه این نمایشگاه بابیان اینکه هم‌زمان با دهه فجر نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در راستای فرهنگ‌سازی مصرف محصولات اقتصاد مقاومتی و تشویق کارآفرینان دایر شده است، اظهار داشت: در این نمایشگاه نمونه ای از یک کارآفرین نمونه را معرفی می نماید و یک الگوی خوب برای کسانی است که می خواهند در این زمینه فعالیت کنند.

وی در خصوص این کارآفرین گفت: این بانوی کار آفرین با سرمایه 100 هزار تومان فعالیت خود را شروع کرده است و امروز شاهد این هستیم که بعد از گذشت 9 سال سرمایه خود را به مبلغ 100 میلیون افزایش داده است اکنون با کمک حمایت بسیج سازندگی کار و کاسبی خود را توسعه دهد.

در پایان لازم به ذکر است این نمایشگاه از سوی حوزه بسیج فاطمه الزهرا(س) و بسیج سازندگی شهرستان آباده تا پایان دهه فجر دایر شده است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: