شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۳۸:۵۸
کد خبر: ۱۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۵
مجید مجیدی، کارگردان مطرح سینمای ایران، داور نخستین جشنواره «رسانه، علم و فناوری» شد.
هیأت داوران نخستین جشنواره رسانه، علم و فناوری در بخش دیداری با حضور مجید مجیدی- کارگردان و کارشناس سینما و تلویزیون -، احمدرضا معتمدی- کارگردان و کارشناس سینما -، محمود اربابی- فیلم‌نامه نویس و کارشناس سینما و تلویزیون -، مجید رضابالا- کارشناس فرهنگی، سینما و تلویزیون -، اکبر نبوی- مستندساز، روزنامه‌نگار و منتقد سینما و تلویزیون -، محسن مقصودی- مستندساز و مجری - و نیز دکتر حسین سالارآملی از اعضای شورای سیاستگذاری نخسین جشنواره رسانه، علم، فناوری تشکیل شده است.

همچنین در بخش عکس، محمدحسین حیدری- کارشناس رسانه و عکاس -، مجتبی آقایی- کارشناس رسانه و عکاس - و محمد صاحبکار از اعضای شورای سیاستگذاری نخسین جشنواره رسانه، علم، فناوری به عنوان اعضای هیأت داوران انتخاب شدند.

گفتنی است نخستین جشنواره رسانه، علم، فناوری با دبیرکلی پرویز کرمی و به همت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و با همکاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، 31 تیرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با تلفن دبیرخانه جشنواره در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شماره 83532047 و یا با پست الکترونیکی mf@isti.ir ارتباط برقرار کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: