دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۲۳:۰۷
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۰۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر کارگاه آموزشی اتوکد توسط بسیج مهندسین کازرون برگزار شد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس،مهندس زارع مدرس کارگاه اظهار داشت: اتوکد( AutoCad) نرم‌افزاری است که برای ترسیم مهندسی و صنعتی بکار می رود.

وی افزود: این نرم‌افزار از محصولات شرکت آمریکایی اتودسک است و کاربران اتوکد امکان استفاده از محیط‌های دو و سه بعدی را دارند.

مهندس زارع خاطرنشان کرد: AutoCAD بی شک بهترین ابزار طراحی ۲ بعدی و ۳ بعدی در دنیا می باشد و با استفاده از ابزار های به روز شده آن برای طراحی موضوعی، سند سازی مدل و ثبت واقعیت، می توانید خلاقیت خود را در زمینه طراحی افزایش دهید.

وی با اشاره به توانمندی های نرم افزار اتوکد تصریح نمود: نرم افزار AutoCAD به اندازه ای قدرتمند است که حتی برای کوچکترین موارد نیز کنترل ها و تنظیمات فراوانی را ایجاد کرده و به کاربران امکان می دهد تا براحتی بتوانند Object های دو و سه بعدی ر ا خلق کرده و یا به ترسیم نقشه های مورد نیاز خود بپردازند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه ابزارها و دستورات نرم افزار اتوکد به اندازه ای پیشرفته و حرفه ای است که هر کاربری با فراگیری نحوه استفاده از آن می تواند اوضاع کاری خود را بطور کلی دگرگون کند، افزود: اتوکد و دوره آموزشی نقشه کشی ساختمان نرم افزار اتوکد بهترین برنامه نقشه کشی و طراحی ساختمان در دنیاست که مجهز به قدرتمندترین، انعطاف پذیرترین و عالی ترین ابزارها در صنعت نقشه کشی می باشد و این نرم افزار یکی از بی رقیب ترین برنامه های کاربردی نقشه کشی به صورت دو بعدی و سه بعدی می باشد و بهترین کارایی را در زمینه نقشه کشی و طراحی عرضه می دارد.

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: