جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۵۲:۰۲
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۰۱۲۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
حقدل رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهرداری به واگذاری آزمون برون سپاری، مخالف است و معتقدند خودشان بهتر کار می کنند.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل از شیرازه، درخصوص ابهام در برگزاری آزمون «برون سپاری خدمات شهر سازی» شهرداری شیرازگفت: گروه مطالعات شهری «فاطر»  طی نامه ای خواستار شفاف سازی در نحوه و اعلام نتایج آزمون برون سپاری خدمات شهر سازی شهرداری شیراز شد.  

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه علاوه بر فاطر افرادی هم بودند که درخواست داشتند این موضوع پیگیری شود، اظهار داشت: با شهرداری صحبت کردیم و شهرداری گفته ما این موضوع را قبول نداریم.

وی با اشاره به اینکه درخواست فاطر و بقیه متقاضیان برای پیگیری، جهت کمبود وقت بوده است، افزود: احتمالا زمان پاسخگویی به آزمون استاندارد نبوده است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه یک دانشجوی دکترا از معترضان آزمون است، گفت: این دانشجو می گوید پاسخگویی به سوالات برایم مشکل نبود و تنها زمان کافی برای بررسی و پاسخگویی به سوالات نیاز داشتم.

حقدل با اشاره به اینکه به شهرداری و کمیسیون معماری شهرسازی گفته ایم این موضوع را بررسی دقیق و نتیجه را اعلام کنند، اظهار داشت: با توجه به درخواست متقاضیان، بهتر است سوالات و پاسخ آنها منتشر شود و شورای شهر هم از این درخواست حمایت می کند تا حق هیچ کسی ضایع نشود.

وی همچنین با اعلام اینکه اگر تعداد شرکت کنندگان در آزمون برون سپاری خدمات شهرسازی زیاد باشد خوب است با سازمان سنجش به جهت تخصصی که دارد قرارداد ببندند، اظهار داشت: نظام مهندسی هم تجریبات بیشتری دارد و بهتر است که از تجربیاتشان استفاده شود.

رئیس دوره چهارم شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه در همه آزمون های بین المللی هم احتمال خطای اندکی در سوالات وجود دارد، افزود: با توجه به زمان کم آزمون قاعدتا ممکن است خطا در سوالات بوده باشد.
حقدل گفت: نتیجه این پیگیری ها نهایتا در 10 روز آینده مشخص خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز برون سپاری را از افتخارات شورای چهارم دانست و خاطرنشان کرد: دور اول را شروع کردند و سری دوم هم مشغول بکار می شوند.

وی با اشاره به مخالفت های شهرداری به واگذاری آزمون برون سپاری، اظهار داشت: شهرداری معتقد است که خودشان بهتر کار می کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه شهرداری توان انجام کارها را دارد ولی مصلحت مسئله دیگری است افزود: اگراین امر را به بخش خصوصی تحویل بدهیم، در این بخش بخاطر انگیزه ای که وجود دارد و اینکه آنها برای کسب درآمد خود هم که شده تلاش بیشتری می کنند؛ که با این رویه علاوه بر اینکه درآمد شهرداری بهتر می شود، شاهد برخوردهای بهتری با مردم خواهیم بود.
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 2
hasan
|
Iran, Islamic Republic of
|
18:20 - 1395/11/21
0
0
امیدوارم که خدای بزرگ حق این مهندسان را از شهرداری بگیرد چرا که واقا در حقشان ظلم شده.
ف خلیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
16:50 - 1395/12/08
0
0
جمع آوری زباله ها را که شرکتهای خصوصی انجام میدهند . خدمات مهندسی ساختمان (طراحی اجرا نظارت) را نیز مهندسین سازمان نظام مهندسی انجام میدهند. بقیه کارها را نیز که به دفاتر برون سپاری سپرده اند. سؤال- این همه مدیر و کارمند حقوق بگیر شهرداری چه میکنند؟
نام:
ایمیل:
* نظر: