جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۳۴:۱۲
کد خبر: ۱۰۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس صبح امروز در جلسه مشترک خود با مسئول سازمان بسیج علمی استان ، ضمن حمایت مادی از جشنواره سحاب ، از برگزاری این مسابقات استقبال کرد .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس جشنواره علمی سحاب که برگرفته از نام مقدس سومین حرم اهل بیت می باشد ، چهارم و پنجم اسفند ماه برگزار می شود .

برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره ، جلسه مشترکی صبح امروز در سپاه فجر استان با حضور سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر و مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان برگزار شد که در این جلسه مسئولین کمیته های اجرایی ، اهدای جوایز ، اسکان و پذیرش ، انتظامات ، فرهنگی ، رسانه و تبلیغات ، مالی و علمی حضور داشتند و به ارائه گزارش در خصوص آخرین وضعیت جشنواره ، زمان برگزاری اختتامیه و شرح وظایف هر کدام از کمیته ها پرداختند .

سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس در خلال این جلسه ضمن ابراز خرسندی از این جشنواره و شیوه برگزاری این مسابقات که به صورت تفکیکی در بخش خانم ها و آقایان انجام می شود ؛ حمایت مادی لازم را جهت برگزاری هرچه بهتر این جشنواره اعلام کرد .

شایان ذکر است این جشنواره در بخش های رباتیک ، بازی های فکری ، موشک آبی ، سازه های ماکارونی و نجات تخم مرغ برگزار خواهد شد و در کنار این جشنواره غرفه های مشاوره ، طب سنتی ، فضای مجازی ، معرفی کتاب و اختراعات نیز برپا خواهد شد .

نام:
ایمیل:
* نظر: