شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۱۹:۱۲
کد خبر: ۱۰۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری :
دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری با بیان اینکه بهترین شکل سازمان مردی، نهاد بسیج است ؛ خاطر نشان کرد : همین رویش ها ، علم و پژوهش است که راهگشای بسیاری از مشکلات می شود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس ، چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری از صبح امروز با سخنرانی دکتر میر زاده رئیس دانشگاه آزاد در محل دانشگاه آزاد تهران واحد علوم و تحقیقات آغاز شد .

سخنرانی سردار فضلی و امیر دریادار شمخانی از دیگر برنامه های افتتاحیه این جشنواره بود .

دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم افتتاحیه این جشنواره گفت : تفکر انقلابی آیته الله رفسنجانی در جبهه جاری بود و هم اکنون در دانشگاه آزاد هم جاری است.

وی با بیان اینکه بهترین شکل سازمان مردی، نهاد بسیج است ؛ خاطر نشان کرد : همین رویش ها ، علم و پژوهش است که راهگشای بسیاری از مشکلات می شود.  

شمخانی ضمن اشاره به دوران دفاع مقدس تصریح کرد : ما در جنگ با به کارگیری نیروی انقلابی مردم جنگیدیم و باورهای ایرانی و عقاید انقلابی را به صدام تحمیل کردیم.

ایشان به ضرورت اتکاء به ظرفیت مردمی و جوانان نیز اشاره و تأکید کرد : در زمان جنگ نیز این روش مورد استفاده قرار گرفت که کاملا نیز مؤثر واقع شد .

وی در پایان خاطر نشان کرد : جوانان ما مطالبه گر، و رقابت جو هستند و امضاء تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد و سازمان بسیج طوفانی جهت پاسخگویی به نیازهای علمی کشور راه خواهد انداخت.

نام:
ایمیل:
* نظر: