جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۵۶:۱۹
کد خبر: ۱۰۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
دکتر میرزاده در مراسم اختتامییه جشنواره جهادگران علم و فناوری :
دکتر میرزاده گفت : زمینه تشکیل یک قرارگاه جهادی علم و تکنولوژی با بستن تفاهم نامه میان بسیج و دانشگاه آزاد و ۴۰۰ واحد دانشگاهی در سراسر کشور فراهم شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی ، پژوهشی  و فناوری استان فارس دکتر میرزاده در اختتامیه نمایشگاه جهادگران علم وفناوری که در سالن همایش های صداوسیما برگزار شد گفت: زمینه تشکیل یک قرارگاه جهادی علم وتکنولوژی با بستن تفاهم نامه میان بسیج و دانشگاه ازاد و ۴۰۰ واحد دانشگاهی در سراسر کشور فراهم شده است .

وی با بیان اینکه افتخار ما این است که مسلمان ایرانی هستیم بیان کرد : دانشمندان ایرانی به این نتیجه رسیدند که در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب به سوی رشد و توسعه علم پیش می روند.
دکتر میرزاده گفت: سابقه دانشگاه در ایران به قرن های گذشته برمی گردد و تمامی فعالیت ها موجب رشد علمی شد و امروز شش میلیون فارغ التحصیل دانشگاه آزاد داریم.

میرزاده افزود:دانشکاه آزاد مردمی است و با ۷۶۰۰ کارگاه و ۶۸ هزار هیأت علمی و صدهزار نفر اشتغال دارند که همگی با پول مردم تشکیل یافته و به نوعی این نهاد مردمی است وبا بسیج که ارگان مردمی است وجه تشابه زیادی دارد.
وی گفت: درصددیم ارتباط خود را با نهادهای مردمی افزایش دهیم و براساس توصیه رهبری ذر ۱۴۰۴ باید پنجاه درصد تولید ناخالص ملی باید از طریق شرکت های دانش بنیان باشد که با تکیه بر دستاوردهای پژوهشی در دانشگاه آزاد توانستیم طی چهارسال به پیشرفتهای قابل توجهی برسیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان سخنان خود ضمن ابراز خشنودی در خصوص همکاری با بسیج افزود: استقلال بدون رشد علم و فناوری ممکن نیست و استقرار شرکت های دانش بنیان در 109 مرکز رشد می دهد که ما می توانیم با دانش بومی پیچیده ترین تکنولوژی ها را بدست بیاوریم .

 

نام:
ایمیل:
* نظر: