دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۲۴:۲۶
کد خبر: ۱۰۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
توسط دکتر یاسر دهقانی اعلام شد :
پنجمین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در علوم انسانی با حمایت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس و برخی از مؤسسه های برتر علمی کشوری و بین المللی در شیراز برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناروی استان فارس پنجمین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در علوم انسانی دیروز با محوریت موسسه علمی و پژوهشی پندار در هتل آریو برزن شیراز برگزار شد .

دکتر یاسر دهقانی معاون دانش و پژوهش و مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس در این همایش علاوه بر داوری مقالات به عنوان یکی از سخنرانان اصلی به ایراد سخنرانی پرداخت .

عباسعلی الهیاری رئیس سازمان نظام روان‌شناسی كشور، عباس سید رشید از پاكستان، رضا ابوالفضلی نماینده مؤسسه علمی و فرهنگی دارالحكمه كانادا در ایران، ادگاردو رویین از آرژانتین از دیگر سخنرانان این کنفرنس بین المللی بودند .

شایان ذکر است اولین كنفرانس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات، دومین كنفرانس در دانشگاه آیدین تركیه، سومین كنفرانس در دانشگاهiumw مالزی، چهارمین كنفرانس در شارجه امارات و پنجمین آن به میزبانی شیراز و با حمایت همایش اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی، معاونت دانش و پژوهش و سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس ، مؤسسه پندار همایش پارس، آكادمی علوم گرجستان و مؤسسه آموزش عالی علامه خویی برگزار شد .


نام:
ایمیل:
* نظر: