جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۰۴:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
جمعی از شورای عالی سازمان بسیج حقوق دانان از خانواده شهدا و جانبازان دیدار کردند.



به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان از استان فارس؛ جمعی از شورای عالی سازمان بسیج حقوق دانان از خانواده شهدا و جانبازان در روز چهار شنبه دیدار کردند.

 

علی القاصی مهر، رییس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه سازمان بسیج حقوق دانان به انجام مشاوره های حقوقی به جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا متعهد است، گفت: سازمان بسیج حقوق دانان با ارائه مشاوره حقوقی به جانبازان و ایثارگران و هدایت آنان به طور قطع نسبت به تکالیف سازمانی خود متعهد خواهد بود.

 

وی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، ادامه داد: جانبازان شهدای زنده ای هستند که با خداوند متعال معامله کردند و امروز ما در سایه این معامله در امنیت، آرامش و ثبات زندگی می کنیم و این نعمات عظیم محصول  از خود گذشتگی بهترین جوانان این مرز و بوم است.

 

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با اشاره به از خود گذشتگی و ایثار بهترین جوانان کشور در مسیر پیروزی انقلاب و پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی، بیان کرد: دفاع شما از کیان کشور در خارج از مرزها نتیجه بخش بود و فراتر از مرز ها از ارزش های این نظام دفاع کردید.

 

القاصی مهر با بیان تسلیت درگذشت پدر شهیدان بادرام، تصریح کرد: ایثارگری جوانان در سنگرهای حق علیه باطل ارزشمندترین نعمات را نصیب ملت ایران کرد که این دستاورد بزرگ مرهون تربیت و پرورش فرزندانی توسط پدران و مادرانی است که تقوای الهی را پیشه زندگی خود ساختند و بنای پرورش فرزندان را ایمان و اعتقاد به خداوند و توکل و توسل به ائمه اطهار (ع) قرار دادند و بی شک والدین وخانواده شهداء در اجر و ثواب شهیدان شان سهیم و شریکند.

 

وی با ادای احترام، تکریم و نکوداشت خانوده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران خاطر نشان کرد: به طور قطع خانواده های معزز شهداء حق بسیار زیادی به گردن همه آحاد جامعه دارند و بر ما مسئولان تکلیف است که همواره قدردان ازخودگذشتگی این قشر باشیم چرا که اگر امروز ما مسئولیت و عزتی داریم  مرهون همین جانفشانی هاست.

 

رئیس شورای قضایی استان فارس مطرح کرد: در مجموعه دستگاه قضایی نیز دفتر حمایت حقوقی و قضایی از ایثارگران وظیفه دارد مسایل و مشکلات این قشر را پیگیری کند و بدون هیچ منت و چشم داشت بر اساس قانون، مسائل و مشکلات قضایی پیش روی آنان را بررسی و با ایجاد تعاملات لازم این مجموعه گام های مفید و مثمر ثمری بردارد.

 

به گزارش بسیج حقوق دانان فارس در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان رئیس کل دادگستری استان فارس، دادستان عمومی و انقلاب شیراز، معاونین منابع انسانی و فرهنگی و قضات بسیجی دادگستری استان، نماینده ولی فقیه درهوا فضای سپاه استان و مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان حضور داشتند.


نام:
ایمیل:
* نظر: