کد خبر: ۱۰۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی:
عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی قابل دفاع و نتیجه بخش نبوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری فارس به نقل از صبح توس؛ سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی اظهار کرد: عملکرد دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی خوب نبوده چرا که مشکلات باقی مانده است بطوریکه این عملکرد دولت به هیچ عنوان  قابل دفاع نبوده است.

نماینده مردم مشهد وکلات در مجلس تصریح کرد: امروز در کشور ما شاهد رکود، بیکاری و گرانی هستیم و زمانی می توان گفت که مشکلات بر طرف شده است که این سه موًلفه بر طرف شود.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مبنا اقتصاد مقاومتی در سال جدید مبنی به کنترل داخلی واشتغال است وآن لازمه کنترل واردات و قاچاق آن  است.

 قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: لازمه این کار هم تسهیل در امر تولید داخلی و بر طرف نمودن  مشکلات مالیاتی بنگاههای اقتصادی وکارخانه ها، ایجاد بستری مناسب برای سرمایه داری در کشور است.

نماینده مردم مشهد وکلات در مجلس با اشاره به عملکرد دولت در زمینه اشتغال افزود: ما تعداد زیادی کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل در کشوروجود دارد و تا به امروز در زمینه اقتصادی ما از دولت نتیجه ای ندیده ایم.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: اگر ما از همین ظرفیت های موجود اقتصادی در کشور استفاده کنیم می توانیم  تعداد زیادی شغل ایجاد کرده   و نا به سامانی موجود را کنترل نماییم.

انتهای پیام/ر

نام:
ایمیل:
* نظر: