کد خبر: ۱۰۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
حجت‌الاسلام پناهیان در شیراز:
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اصل جلوگیری از فساد باید در قوه مجریه باشد، گفت: دولتی‌ها به جای دفاع از عملکرد ۴ ساله به طبل دوقطبی اصلاح‌گرا و اصولگرا می‌زنند.

به گزارش«بیکافارس» حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان عصر امروز در جمع پرشور هواداران حجت‌الاسلام رئیسی در مسجد الزهرا(س)  با بیان اینکه دو قطبی‌سازی در انتخابات از سال 76 آغاز شد، اظهار داشت: و در آن دوران دوئیتی درست کردند و گفتند می‌خواهیم مثل قرمز و آبی فوتبال باشیم.

وی با بیان اینکه با ایجاد دو قطب در جامعه مهم‌ترین دیکتاتوری روانی و خفقان سیاسی ایجاد می‌شود، گفت: اگر دو قطبی ایجاد شود اصلاح‌طلبان و اصولگرایان سنتی انتقاد نمی‌کنند و به جای نگاه به عملکرد به حزب و جناح رای می‌دهند. 

پناهیان با بیان اینکه در حال حاضر جهانگیری به طبل دوقطبی اصلاح‌گرا و اصولگرا می‌زند، افزود: به جای پاسخ دادن سراغ دو قطبی می‌روند چراکه می‌خواهند افراد را وادار به رای دادن به روحانی کنند. 

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: 3 کاندیدایی که به نام اصولگرایی هستند، چهره شاخص اصولگرایی نیستند اما مدیران قوی هستند و طبیعی است که 38 پلاکارد وی را در شیراز پاره کنند.

وی با بیان اینکه رئیسی بر موضوع فساد اشرافیت دارد و در این زمینه نیاز به بررسی ندارد، عنوان کرد: اگر مدیریت اجرایی کشور خواهان برخورد با فساد نباشد قوه قضاییه کاری نمی‌تواند بکند.وقتی مدیریت اجرایی درباره مفسدان بگوید سرمایه‌های نظام هستند نمی‌توان با فساد برخورد کرد به همین دلیل اصل جلوگیری از فساد باید در قوه مجریه باشد.

پناهیان با بیان اینکه رئیسی مدعی مبارزه با فساد است و تجربه بالایی در این زمینه دارد، گفت: در مناظرات به جای اینکه نقدهای اصولی مطرح شود قبیله‌گرایی سیاسی مطرح می‌کنند در حالی که بازی اصلاح‌طلب و اصول‌گرا دروغ است.

وی با بیان اینکه مردم از دو بازی اصولگرا و اصلاح‌طلب جلو زده‌اند، افزود: باید به جای قبیله‌گرایی سیاسی به نقد درست پرداخت و این موضوع دغدغه جامعه شود تا بتوان عملکردها را به درستی نقد کرد. 

استاد حوزه دانشگاه اظهار داشت: امروز باید دو قطبی را کنار زد و به سمت نقد حرکت کنیم باید در ادبیات تجدید نظر کنیم نه به سمت جذب افکار عمومی باشیم. مردم ایران در مقام مالک اشتر می‌خواهند رئیس جمهور انتخاب کنند و باید سفارشات امیرالمومنین مورد توجه قرار داده و فردی اهل تجربه را انتخاب کنند. 

وی با بیان اینکه برای یک ملت فاجعه است که مسئولانش اهل تجربه نباشند، گفت: تجربه، عاقبت‌اندیشی و آینده‌نگری از ویژگی‌های یک سیاستمدار است که امیرالمومنین نیز به آن اشاره کردند. 

پناهیان با بیان اینکه قبیله‌گرایی سیاسی آدم را به نکبت می‌کشاند، افزود: نائب رئیس مجلس در برنامه‌ای توهین امام رضا(ع) را دیده و واکنش نشان نمی‌دهد، این قبیله‌گرایی سیاسی است. 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه خیلی خطرناک است  که عده‌ای بگویند اگر ما انتخاب نشویم سایه جنگ بر سر ملت قرار می‌گیرد، بیان کرد: مردم ایران! باید با رای خود کاری کنید  که آمریکا مثل سگ پشیمان  شود.(تسنیم)

نام:
ایمیل:
* نظر: