کد خبر: ۱۰۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
در سپاه ناحیه اقلید برگزار شد:
همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان،ماه ضیافت الهی و بهار قرآن ، نشست صمیمی فرماندهان حوزه ها ،پایگاه ها ،گردان های بیت المقدس و کوثر به همراه خانواده محترم آنها با حضور فرمانده سپاه اقلید،مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه، در سالن شهدای پاسدار سپاه اقلید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان،ماه ضیافت الهی و بهار قرآن ، نشست صمیمی فرماندهان حوزه ها ،پایگاه ها ،گردان های بیت المقدس و کوثر به همراه خانواده محترم آنها با حضور فرمانده سپاه اقلید،مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه، در سالن شهدای پاسدار سپاه اقلید برگزار شد.

 سرگرد پاسدار مهدی ایزدخو مسئول بازرسی سپاه اقلید با بیان این مطلب گفت:برنامه طرح مودت به منظور همدلی بین فرماندهان بسیج شهرستان و همچنین تبیین برنامه های سال 96 در سپاه ناحیه اقلید برگزار شد.

در این مراسم در ابتداء حجت الاسلام والمسلمین رئیسی زاده از مبلغین حوزه علمیه قم در خصوص فرهنگ شهادت ،اخلاص و ایثار در بین فرماندهان بسیج در هشت سال فاع مقدس و پیاده نمودن این فرهنگ در خانه و خانواده مطالبی بیان کرد.

در ادامه سرهنگ زارعی فرمانده سپاه اقلید ضمن خیرمقدم به عزیزان ، لزوم بصیرت و کار جهادی بیشتر در بسیج را به فرماندهان گوش زد نموده و از آنها خواستند ضمن پیگیری و انجام مطالبات رهبری،نسبت به رونق بسیج در شهرستان تلاش وافر نمایند.

در پایان نمازجماعت برگزار و ضیافت افطاری با حضور فرماندهان بسیج و خانواده های  محترمشان بر پاشد.

در حاشیه این مراسم از خدمات  سرگرد پاسدار حسن مهدوی فرمانده اسبق حوزه خاتم الانبیاء(ص) تقدیر  و سرگرد پاسدار حسین صابر به عنوان فرمانده جدید حوزه معرفی گردید.


 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: