چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۲۰:۳۲
کد خبر: ۱۰۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع)شیراز در نشست خبری وِیژه روز جهانی قدس:

به گزارش تنویر سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع)شیراز،سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی در این نشست خبری بیان داشت:

"مسئله اصلی جهان اسلام آزادی فلسطین است"
و این نمی شود جز با پایداری و مقاومت و اتحاد همه ی کشورها و ملت های اسلامی تا با شکست هیمنه پوشالی استکبار، موجب آرامش و آزادی مستضعفین جهان گردند.


گزیده سخنان سرهنگ پاسدار خسروانی در این نشست:

در روز جهانی قدس اتحاد و انسجام و همدلی امت اسلامی و راهپیمایی مسلمانان موجب اضطراب و پریشانی چهره صهیونیست جهانی خواهد شد و این عظمت و شکوه ملت های اسلامی برای دفاع از جبهه مقاومت در برابر استکبار و اسرائیل خونخوار است.

ملت مقتدر جمهوری اسلامی ایران هم همچون سالهای گذشته انزجار خود را از رژیم کودک کش و غاصب اسراییل در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس اعلام می نمایند و روح آزادگی را در صفوف یکپارچه و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل اعلام خواهند کرد و یادمان باشد که مسئله اصلی جهان اسلام آزادی فلسطین است و این نمی شود جز با پایداری و مقاومت و اتحاد همه ی کشورها و ملت های اسلامی تا با شکست هیمنه پوشالی استکبار، موجب آرامش و آزادی مستضعفین جهان گردند.

شلیک موشک های ذوالفقار سپاه به قلب تکفیری های داعش موجب امید و نشاط در قلوب مردم شد و به گفته امام خامنه ای (دام عزه) صدای این سیلی به گوش دشمنان مستکبر اسلام رسیده است و ان شاءالله شاهد این باشیم که به گفته حضرت امام خمینی(ره) انقلابمان مقدمه ظهور حضرت حجت (عج) باشد.

سرهنگ پاسدار خسروانی همچنین در خصوص برنامه ها و فعالیتهای فرهنگی،علمی،اجتماعی و اقتصادی این ناحیه افزود:

برنامه های محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان شرق شیراز با راه اندازی سوله های ورزشی و برنامه های پر کردن اوقات فراغت جوانان مخصوص کسانی که مشکلات فقر دارند انجام شده است .

این سپاه زمینه رشد و تعالی مردمی را در جامعه به کمک ارگان ها و نهادهای اجتماعی دیگر برنامه ریزی و در دستور کار خود قرار داده است.

بودجه برنامه ریزی شده اشتغال جوانان 5/1 میلیارد تومان در قالب راه اندازی تعاونی ها در این سپاه انجام می شود.

نخبه پروری در این سپاه رویکرد اصلی بوده است. استعدادیابی نخبگان و حضور در جشنواره بین المللی اختراعات در یزد و انتخاب مخترعان این ناحیه به عنوان نفرات برتردر سال 1394  به ثبت رسیده است. طرح ها و ایده ها در بسیج علمی پژوهشی به اختراعات تبدیل میشود. نمونه اولیه پهباد عمود پرواز در دست اجراست. طراحی خودروی سه زیستی 2 نفره که در خشکی،آب و هوا تحرک دارد،در مجموعه علمی پژوهشی این سپاه انجام شده است.

جشنواره انگور یاقوتی سعدی و بستنی و فالوده شیرازی در سعدی به مدت سه روز در شهریور ماه 96برگزار میشود.

نام:
ایمیل:
* نظر: