گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۷۳۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
توکل در معارفه جانشین جدید سازمان بسیج دانش آموزی:
به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس،طی حکمی از سوی سجاد توکل رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس سروان پاسدار محمد همتی مدیر بازرسی سازمان به عنوان جانشین بسیج دانش آموزی استان منصوب شد.

توکل در مراسم معارفه جانشین جدید با بیان این که بعد از گذشت یک سال از حضور در این مسئولیت احساس می شود سازمان می بایست با تحرک و نشاط بیشتر زمینه تحول در حوزه ها و واحدهای مقاومت را ایجاد نماید . وی تاکید کرد تحقق راهبرد تربیت دانش آموزان انقلابی و ارائه مدل مدرسه انقلابی جز با روحیه جهادی و تحول خواهی بدست نمی آید و در این مسیر حضور نیروهای متعهد و پاکدست با انگیزه که امانت دار خوبی برای پذیرش مسئولیت هستند می تواند بسیار راه گشا باشد.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گفت: تلاش میکنیم با درک صحیح از واقعیت های موجود پیش روی نواحی، حوزه ها و واحدهای مقاومت و با در نظر گرفتن نظرات مشاورین و کارشناسان حوزه تعلیم و تربیت از کارهای کلیشه ای و موازی سایر دستگاهها پرهیز کنیم. وی افزود: نمیتوان در مسیر تحقق دغدغه های امامین انقلاب اسلامی معطل افراد و مجموعه های فشل و نا کارآمد ماند و از همین رو اعتقادی به تحمیل ماموریت های اضافی بدون نتیجه به حوزه های دانش آموزی نداریم و باید برای چابکی و پویایی آن ها و افزایش توان رفتارهای غیرانفعالی اثرگذار ارزش قایل شویم.

توکل در پایان با اشاره به راه اندازی قرارگاه شهید محمد حسین فهمیده در ستاد سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس گفت: ایجاد این قرارگاه دقیقا با همین نگاه بوده و امیدوارم تغییرات صورت گرفته در بسیج دانش آموزی و واگذاری مسئولیت به نیروهای تازه نفس زمینه ایجاد شور و نشاط مبتنی بر انجام تکلیف و کار بدون منت و حاشیه را در سازمان و به تبع آن در زیر مجموعه فراهم کند.

محمد همتی به عنوان مسئول محور شهید حمیدرضا قاسم پور در قرارگاه شهید فهمیده بسیج دانش آموزی، مسئولیت نیروی انسانی و یازرسی سازمان را نیز عهده دار است.

در نگاه انقلابی نمی توان معطل افراد و مجموعه های فشل ماند
در نگاه انقلابی نمی توان معطل افراد و مجموعه های فشل ماند
در نگاه انقلابی نمی توان معطل افراد و مجموعه های فشل ماند
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
18:20 - 1396/04/14
0
0
احسنت بر جناب آقای همتی.حسابی سازمان داره خونه تکونی میشه.فقط اگر از افراد باتجربه مثل فرماندهان حوزه هادر مسولیت های سازمان استفاده شود به نظر خروجی بهتری خواهدداشت
نام:
ایمیل:
* نظر: