کد خبر: ۱۰۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
فرمانده سپاه ثارالله شیراز:
فرمانده سپاه ثارالله شیراز با اشاره به برگزاری گردهمایی ۱۰ هزار نفری بزرگ عفاف وحجاب در شیراز مسیرهای این تجمع را اعلام کرد.


رزمایش عفاف و حجاب در قرچک

به گزارش بیکافارس، به نقل از روابط عمومی سپاه ثارالله شیراز، اسماعیل محبی‌پور اظهار داشت: همزمان با 21 تیر روز عفاف و حجاب مسیرهای سه‌گانه گردهمایی 10 هزار نفری عفاف و حجاب شیراز از سه نقطه آغاز و به بولوار ارم منتهی می‌شود.

وی به تشریح برنامه‌های این گردهمایی در روز عفاف و حجاب پرداخت و افزود: چهارشنبه 21 تیرماه از ساعت 18 عصر لغایت 19:30 تجمع عفاف و حجاب با عنوان مدافعان حریم خانواده برگزار و این مراسم بدون سخنران است.

محبی‌پور با اشاره به اینکه مسیرهای پیش‌بینی شده برای تجمع از سه نقطه شهر شیراز شروع و به بلوار ارم محل تجمع ختم می‌شود گفت: مسیر نخست: "میدان دانشجو-میدان ارم-بلوار ارم"، مسیر دوم: "میدان امام حسین(ع) پل باغ صفا-بلوار ارم" و  مسیر سوم از "میدان آزادی -بلوار آزادی به بلوار ارم" پیش‌بینی شده است.

محبی‌پور با بیان اینکه پوشش و حجاب به منزله دژی از عفاف و پاکدامنی و بهترین مجرا برای امنیت خانواده و جامعه است و به منزله محدودیت نیست خاطرنشان کرد: تشویق و فرهنگ عفت و پاکدامنی مطالبه‌گری از مسئولان برای تلاش تحکیم بنیان خانواده مهم‌ترین اولویت برگزاری این تجمع مردمی است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: انتظار می‌رود عموم خانواده‌های شیرازی از این تجمع همگانی استقبال کنند تا مقوله حیا و عفاف به عنوان فرهنگ دین در جامعه گوشزد شود.

وی بیان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، نمایشگاه عفاف و حجاب، اجرای سرود همگانی، تئاتر خیابانی با موضوع عفاف و قرائت بیانیه از دیگر برنامه‌های مسیر تجمع عفاف وحجاب شهر شیراز است.

محبی‌پور تصریح کرد: نمایشگاه آبشار مهربانی در قالب موضوعات عفاف و حجاب توسط حوز‌های مقاومت بسیج امام هادی(ع) و حضرت معصومه(س) خواهران سپاه ناحیه ثارالله نیز در پارک جنت شیراز از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در شیراز است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: