شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۳۳:۳۵
کد خبر: ۱۰۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۴
فاطمی امین/مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه داراب:
روز گذشته همایش ابلاغ برنامه های بسیج دهها میلیونی سال 92 مدیران عقیدتی و نظارت نمایندگی ولی فقیه در ناحیه داراب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، حجت الاسلام والمسلمین نصرالله فاطمی امین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه داراب ضمن تبریک اعیاد شعبانیه تأکید نمود و افزود: تعامل و هم افزایی با نشاط پایدار بین بسیجیان سرلوحه امورات قرار گیرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه داراب برای مدیران عقیدتی و نظارت برنامه های سال را تشریح نمود و تاکید نمود: باید فضا را مهیا نماییم و جلسات بیشتری در سطح حوزه ها و پایگاه ها داشته باشیم.
وی در پایان افزود: کسی می‎تواند از ماه مبارک رمضان به خوبی بهره بگیرد که دو ماه رجب و شعبان را به خوبی درک کرده باشد.


در ادامه جلسه سرهنگ پاسدار حمید رضاطحانی فرماندهی سپاه ناحیه داراب تصریح کرد: تعامل و هماهنگی بین مجموعه مدیران عقیدتی در حوزه ها و فرماندهان حوزه ها باعث تسریع در کارها و امورات خواهد شد.
فرماندهی سپاه ناحیه داراب خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج، وظیفه حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی دارند و در حال حاضر زیر بنای کارها، فکری،عقیدتی و بصیرتی می باشد.
سرهنگ طحانی در ادامه حدیثی از امام صادق(ع) بیان نمود و افزود: خداوند متعال حفظ میکند کسی را که دوست خود را حفظ کند.
وی در پایان، برلزوم بهره گیری از ماه شریف شعبان اشاره کرد و گفت: ماه های رجب و شعبان زمینه را برای ورود به ماه مبارک رمضان فراهم می کند.



نام:
ایمیل:
* نظر: