گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
بسیج دانش آموزی لارستان گزارش می دهد؛
همایش همگام تا آینده پس از برگزاری چهار ویژه برنامه در لارستان کار خود را با موفقیت به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در لارستان، هر ساله پس از برگزاری آزمون سراسری یا همان ماراتون کنکور، دانش آموزان مهم ترین دغدغه شان انتخاب بهترین رشته و دانشگاهی است که می توانند در آن تحصیل کنند.

در واقع دانش آموزان باید آن رشته ای که در آن موفق ترند و شهر و دانشگاهی که می تواند آنان را زودتر و آسان تر به هدفشان برساند انتخاب کنند.

در همین راستا گروه های مختلفی با برگزاری کارگاه های متنوع به معرفی رشته ها و شهرهای مختلف و گاهی مشاوره انتخاب رشته در گروه های مختلف تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان می پردازند.

بسیج دانش آموزی لارستان امسال با برگزاری سلسله برنامه هایی با عنوان "همگام تا آینده" ]چهار ویژه برنامه را برای کنکوری ها تدارک دید.

مروری بر روند برگزاری همگام تا آینده در لارستان

این چهار برنامه اعم از انتخاب جامع شهر دانشگاه، آشنایی با قوانین و دانستنی های انتخاب رشته، سفری به دانشگاه و تجلیل از برترین های آزمون سراسری 96 است که تا ابتدای شهریور ماه به طول می انجامد.

برنامه اول یعنی معرفی جامع شهر دانشگاه در تاریخ 4 و 5 مرداد ماه در سالن اجتماعات غدیر لارستان با کیفیت هرچه تمام تر برگزار شد و دانشجویان و ممتازان دانشگاه های مختلف کشور به معرفی 7 شهر شاخص که از لار استقبال بیشتری در سال های اخیر داشته اند پرداخته و دانشگاه های هرکدام را به تفکیک معرفی کردند.

در این برنامه شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، بندرعباس، یزد، اهواز و کرمان در دو روز به داوطلبان معرفی شدند.

در برنامه دوم یعنی قوانین و دانستنی های دفترچه انتخاب رشته یکی از کارشناسان خبره هسته مشاوره به شرح کامل قوانین و چگونگی چینش کدرشته های انتخابی داوطلبان پرداخت.

سمینار سفری به دانشگاه که در واقع برنامه سوم این همایش ها بود، با حضور نخبه لارستانی، علیرضا طاهری با شور هیجان هرچه تمام تر برگزار شد. در این برنامه دانش آموزان با سبک صحیح زندگی دانشجویی و حال و هوای آن محیط آشنا شدند. در این برنامه سعی شد تا با ارائه آمادگی لازم از هیجانی برخورد کردن داوطلبان پس از ورود به دانشگاه پیشگیری شود.

تجلیل از برترین های آزمون سراسری اختتامیه همایش های همگام تا آینده بود که با حضور مسئولان ارشد شهرستان از قبیل معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، فرمانده ناحیه لارستان و معاون علمی پژوهشی بسیج دانش آموزی استان با شکوه هرچه تمام تر برگزار شد.

مروری بر روند برگزاری همگام تا آینده در لارستان

انتهای پیام/

224224/145

نام:
ایمیل:
* نظر: