شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۰۳:۰۸
کد خبر: ۱۱۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
حوزه مقاومت بسیج قدس برگزار نمود:
این یادواره به همت پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع)مسجد جامع پودنک شیراز در آستانه هفته دفاع مقدس و با سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار تنویر حوزه مقاومت بسیج قدس،بیست و چهارمین یادواره سی و هشت شهید والامقام محله پودنک شیراز به همت پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع)در آستانه هفته دفاع مقدس در تاریخ 96/06/23 در مسجد جامع پودنک برگزار گردید.
 در این برنامه سرهنگ پاسدار خسروانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز،در جمع  خانواده های محترم شهداء ،جانبازان و عموم اهالی محل و بسیجیان به سخنرانی پرداخت.
دیگر برنامه این یادواره شعر خوانی شاعر بزرگ و جوان،هادی فردوسی بود که ابیاتی را که در محضر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(حفظه الله تعالی)  و در خصوص شهداء خوانده بود را قرائت نمود.
رونمایی از کتاب "از ریشه تا ریشن"نوشته حاج عباس فیجانی جانباز و یادگار دفاع مقدس و از اصحاب و بسیجیان و اهالی آن منطقه  توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع) و امام جماعت مسجد حجت الاسلام موسوی دیگر برنامه این مراسم بود.
در پایان مراسم نوای دلسوز و دلنشین حاج رضا رودکی  دلهای همه را به سمت و سوی کربلا و ماه محرم ایام شهادت مظلومانه و غریبانه  سیدالشهداء حضرت اباعبدالله الحسین(ع)برد.





















نام:
ایمیل:
* نظر: