دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۳۸:۳۷
کد خبر: ۱۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷
دبیر جشنواره شعر فانوسار:
برای اطلاع رسانی و گردآوری هرچه بیشتر و بهتر شاعران، فراخوان از طریق پیامک، پوستر و بروشور تا 15 مرداد ماه جاری ادامه دارد و علاقه مندان می توانند آثار خود را در سه رده سنی نوجوان،جوان و بزرگسالان به دبیرخانه فعال جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج هنرمندان فارس، غلامرضا کافی دبیر جشنواره و رئیس شورای عالی بسیج هنرمندان استان فارس
در نشست خبری جشنواره شعر فانوسار گفت:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اصلاح فکر،همراه با بازگشت به اصالتها و ارزشهای معنوی بود،لذا جشنواره شعر ایثار با تمرکز به چهره های ناشناخته و شاعران روستای استان فارس به نوعی نوستالژی به وطن مألوف را در برخواهد داشت.
وی ادامه گفت: مطابق با 6 جشنواره شعر بسیج که در سالهای اخیر برگزار شده،امسال نیز این جشنواره به همت سازمان بسیج هنرمندان وادراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با عنوان " فانوسار" شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.
دبیر علمی جشنواره افزود:برای اطلاع رسانی و گرد آوری هرچه بیشتر و بهتر شاعران ، فراخوان از طریق پیامک، پوستر و بروشور تا  15 مرداد ماه جاری ادامه دارد و علاقه مندان می توانند آثار خود را در سه رده سنی نوجوان،جوان و بزرگسالان به دبیرخانه فعال جشنواره ارسال کنند.
کافی شعار سال را یکی از موضوعات محوری جشنواره برشمرد که علاوه بر موضوعات آزاد می تواند یکی از مهمترین جنبه های این جشنواره باشد.
وی همچنین تجلیل از زنده یاد خلیل عمران شاعر متعهد خطه جنوب را از برنامه های جنبی جشنواره خواند و گفت:در راستای اهداف تعیین شده در انتهای جشنواره از 5 تن از شاعران شعر ایثار و روستایی تجلیل خواهد شد.که هزینه تجلیل به عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.
رئیس شورای عالی بسیج هنرمندان،جایگاه شیراز و فارس را در عرصه هنر و ادب ارزنده دانسته و خبرنگاران را پیام بران ادب و هنر خواند که می توانند با جهت دهی صحیح در بهبود عملکرد هنر در استان نقش به سزایی داشته باشند.
کافی در انتها از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس،بسیج هنرمندان و بخصوص آقای حسنی مسئول سازمان و تمام همکاران و دستاندرکارانی که برای برپایی هر چه بهتر جشنواره تلا ش و همت می کنند، قدردانی نمود. 

انتهای پیام/224224/

 

نام:
ایمیل:
* نظر: