جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۰۵:۰۷
کد خبر: ۱۱۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
فرماندهی سپاه ناحیه خرامه
در شهرستان خرامه 76 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد، جهت دیدار با خانواده شهدا برنامه ای تحت عنوان آبروی محله برگزار می شود چرا که هر شهید آبروی آن محله است.
به گزارش روایط عمومی سپاه ناحیه خرامه، علی اکبر طحان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خرامه در نشست خبری هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و جان فشانی ها و ایثارگری های جوانان در 8 سال دفاع مقدس است که این ایام را تبریک می گوییم.

وی افزود: حقیقتا اگر در کلماتی که برای این بزرگواران جهت بزرگداشت این هفته به کار می بریم به معنای آن توجه کنیم به عظمت و بزرگی آن بیشتر پی می بریم که یکی از این کلمات رشادت است.

طحان ادامه داد: چگونه است که یک جوان 15 ساله که اراضی و خانواده او در منطقه جنگی نیست اما احساس وظیفه می کند و هزار کیلومتر آن طرف تر در بدترین شرایط می ایستد و مردانه می جنگد.

فرمانده سپاه خرامه گفت: آنها قبل از سن بلوغ رشید شده اند، این رشادتها برای امروز هم لازم است، آن موقع این جوان مشکلات را حل کرد و امروز هم مشکلات جامعه با تفکر بسیجی، رشادت طلبی و ایثارگری حل خواهد شد.

وی به برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان خرامه اشاره کرد و افزود: این هفته برنامه هایی برای نسل چهارم و پنجم انقلاب که در زمان جنگ و انقلاب نبودند و فقط آن را از دریچه تلویریون دیده اند داریم، امروز ما باید بتوانیم برای پاسداشت تمام مجاهدتها، این تفکر را انتقال دهیم.

طحان بیان داشت: در شهرستان خرامه 76 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد، جهت دیدار با خانواده شهدا برنامه ای تحت عنوان آبروی محله برگزار می شود چرا که هر شهید آبروی آن محله است.

فرمانده سپاه خرامه، همایش پزشکان و پرستاران، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، تجلیل از پیشکسوتان، گلباران قبور شهدا، تجلیل از فرماندهان 8 سال دفاع مقدس، نشست های تخصصی اقتصاد مقاومتی و رژه حماسی را بخشی از برنامه های این هفته عنوان کرد.

گزارش: سیروس سلیمی

نام:
ایمیل:
* نظر: