کد خبر: ۱۱۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
بسیج طلاب و قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه فسا :
به همت بسیج طلاب و قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه فسا ،همایش امربه معروف ونهی از منکر با عنوان« همه مسئولیم» در حوزه علمیه خواهران شهرفسا برگزار گردید.
به گزارش تنویر ، همایش امربه معروف ونهی از منکر با عنوان« همه مسئولیم» در حوزه علمیه خواهران شهرفسا برگزار گردید.
در این همایش که خواهران طلبه و اساتید حوزه علمیه حضور داشتند، برادر وحید بنده خدا دبیر قرارگاه امربه معروف ونهی از منکر سپاه فسا به ایراد سخن پرداخت.
وی  نقش امربه معروف ونهی از منکر در انقلاب عاشورا را بنیادین توصیف کرده و اظهار داشت: اساس انقلاب عاشورا امربه معروف ونهی از منکر بوده و اگر عاشورا در تاریخ به یک جریان فکری و مذهبی تبدیل شده بدلیل این فریضه بزرگ است، اکنون بسیار مهم است بدانیم ما در کجای این جریان عظیم هستیم و نقش ما چگونه تعریف می شود؟
دبیر قرارگاه امربه معروف ونهی از منکر در بخش دیگری از سخنانشان به نقش حوزه های علمیه در نهادینه کردن امربه معروف ونهی از منکر اشاره کرده و خاطر نشان کرد: پیش قراولان و جلوداران این حرکت بزرگ اجتماعی طلاب حوزه های علمیه هستند این رزمندگان هستند که می تواند منطقی و عقلانی برای جامعه امربه معروف ونهی از منکر را تشریح نمایند و مردم را با اصول اخلاقی آن آشنا نمایند، اما در تبیین اقامهٔ آن باید تلاش مضاعف نمایید و بایدامربه معروف ونهی از منکر به عنوان یک معروف معرفی و اشاعه گردد، فراموش نکنیم امربه معروف ونهی از منکر خود یک معروف بزرگ است که باید امر شود.

همایش امربه معروف ونهی از منکر با عنوان« همه مسئولیم» در حوزه علمیه خواهران شهرفسا

همایش امربه معروف ونهی از منکر با عنوان« همه مسئولیم» در حوزه علمیه خواهران شهرفسا

همایش امربه معروف ونهی از منکر با عنوان« همه مسئولیم» در حوزه علمیه خواهران شهرفسا
نام:
ایمیل:
* نظر: