کد خبر: ۱۱۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
بازدید فرماندار و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی
اولویت با جذب نیروهای بومی در پالایشگاه سید محمد موسوی فرماندار و علوی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهر از روند تعمیرات اساسی شرکت پالایش گاز پارسیان بازدید کردند.
بازدید فرماندار و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی  از روند تعمیرات اساسی پالایشگاه گاز پارسیان درشهرستان مهر
.

به گزارش بیکافارس به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز پارسیان؛ موسوی عالی ترین مقام دولتی شهرستان مُهر با حضور در سایت عملیاتی پالایشگاه پارسیان از روند عملیات اساسی بازدید و با جمعی از کارکنان و افراد شاغل در این پروژه دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان مُهر  ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی تمامی کارکنان این پالایشگاه اظهار داشت: خوشبختانه علیرغم کار طاقت فرسای تعمیرات اساسی بحمدالله کارها با نظم خاصی در حال انجام و پیشرفت چشمگیری داشته است و تعامل بسیار خوب مهندس ابدالی مدیرعامل  پالایشگاه و حضور نیروهای بومی و تحصیل کرده شهرستان مهر و شهرستانهای همجوار در این پروژه؛ جای تقدیر دارد و ان شاالله امیدواریم همچون سال های گذشته پالایشگاه گاز پارسیان به عنوان دومین تأمین کننده گاز کشور در خدمت رسانی به کشور عزیزمان موفق باشد و با تولید حداکثری گاز در فصل سرد سال نقش خود را به خوبی ایفا کند.

در این بازدید ابدالی ضمن تشکر از حضور موسوی فرماندار و علوی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهر، حضور ایشان را موجب دلگرمی کارکنان دانسته و ابراز امیدواری کرد که با تلاش همگانی عملیات تعمیرات اساسی در موعد مقرر پایان یابد.

همچنین در بخش دیگری از بازدید های انجام شده توسط مسئولین از شرکت پالایش گاز پارسیان، سید اکبر علوی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز از سایت عملیاتی بازدید و با کارکنان و کارگران به دیدار و گفتگو پرداخت.

علوی گفت، خوشبختانه امسال برای اولین نیروهای اورهال پالایشگاه گاز پارسیان از کانال اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی مهر جذب شده اند و این قدم بزرگی برای آغاز همکاری های طرفین می باشد، از 250 نیروی معرفی شده از طرف اداره کار 140 نفر جذب شده اند. .

شایان ذکر است شرکت پالایش گاز پارسیان در جنوب استان فارس و در شهرستان مُهر قرار دارد.

 

 


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: