گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
حوزه دانش آموزی شهید فهمیده کازرون
جلسه شورای یاوران معروف با موضوع شناسایی و ترویج مهمترین معروف ترک شده از قشر در سالن نمازخانه حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کازرون برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در کازرون،در مورخ پنج شنبه 4 آبانماه جلسه ماهانه شورای یاوران معروف حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کازرون با موضوع شناسایی و ترویج مهمترین  معروف ترک شده از قشر با سرپرستی خواهر عباس نیا مسئول یاوران معروف حوزه در سالن نمازخانه برگزار گردید. ابتدا خواهر عباس نیا ضمن بیان موضوع مورد بحث بین خواهران و درخواست راهکار از آنان جلسه را دو طرفه کرده و هرکدام از اعضای شورا در این امر مشارکت و نظرات خود را اظهار نمودند.

در ادامه و بنا به درخواست اعضای شورا از معاون پرورشی آموزش و پرورش کازرون برادر ورع جهت پاسخ به شبهات و مسائل  و مشکلات عدیده ای که در جهت اجرای فریضه امر به معروف در مدارس و پیشبرد اهداف این فریضه مهم در رابطه با حجاب و برپا نمودن نماز جماعت وجود داشته و دارد دعوت به عمل آورده شد و ایشان راهکارها و پیشنهاداتی در زمینه مبارزه با تهاجم فرهنگی که اعتماد به نفس دانش آموزان را کم رنگ و یا حتی از بین می برد و تلاش برای پررنگ تر کردن اعتماد به نفس تا آنجایی که عزت نفس بوجود آید ارائه نمودند.

وی ضمن بیان اینکه ارتباط مثبت و سازنده جامعه و آموزش و پرورش با اولیا و مشاورین مدرسه و ایجاد رابطه ای صمیمی با دانش آموزان می تواند برتر و مهمتر از ترویج معروف اقشار می باشد جلسه را با صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) و به امید پیروزی در این راه خاتمه دادند.

جلسه ماهانه شورای یاوران معروف حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کازرون

جلسه ماهانه شورای یاوران معروف حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کازرون
نام:
ایمیل:
* نظر: