گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
همزمان با آغاز هفته بسیج دانش آموزی؛
دیدار مسئولین حوزه بسیج دانش آموزی و سپاه ناحیه استهبان با امام جمعه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در استهبان دیدار با مام جمعه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با حضور پرسنل سپاه و شورای حوزه و مسئولین اداره آموزش و پرورش برگزار گردید..


ابتدا جلسه با تلاوت ایاتی چند از قرآن مجید شروع گردید. سپس حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا زینل پور مسئول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه استهبان ضمن تبریک  هفته بسیج دانش آموزی و تقدیر و تشکر از امام جمعه محترم حاج آقا خاوری به خاطر تعامل با مجموعه سپاه و بسیج .


ایشان خاطر نشان کردند"یکی از نکاتی که خیلی مورد حائز اهمیت است مخصوصا قشر دانش آموز داشتن ایمان راسخ و اعتقاد قلبی به شهدا و اهل بیت می باشد.


ایشان فرمودند ایمان بدون علم هیچ گونه ارزشی ندارد و دانش آموزان با داشتن ایمان همیشه در خط ولایت فقیه و انقلاب پیش قدم در تمام مراحل بسیج می شوند.


سپس حجت الاسلام و امسلمین حاج آقا خاوری امام جمعه محترم شرستان استهبان  فرمودند یکی ار معنویات مقام معظم رهبری جهت نسل نوجوان و جوان تحصیل،تهذیب ، و ورزش می باشد اگر دانش آموزان حرف ولایت را به عنوان پدر جامعه اسلامی را مد نظر قرار دهند و با نفس خود مقابله کنند می توانند به یک نقطه معنوی هدایت و در تمام مراحل زندگی به کمالات برسند.


در پایان برادر فاطمی مسئول حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی برادر فاطمی گزارشی از برنامه یک ساله بسیج دانش آموزی جهت امام جمعه ارائه نمودند.


224224/130
نام:
ایمیل:
* نظر: