گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
یادواره شهدا
ایران زیر بار هیچ ابر قدرتی نمی رود ،ما در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم این شهدایی که زینت بخش این مجلس هستند، رفتند که ما زیر بار هیچ ظلم وستمی نرویم.

به گزارش خبرنگارسازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در استهبان،حوزه بسیج دانش آموزی بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی  یادواره شهدا در واحد مقاومت ایمان و معراج  با حضور فرمانده محترم سپاه، معاون اداره آموزش و پرورش، ریاست بنیاد شهید و مسئول بسیج دانش آموزی برگزار گردید..

درابتداجلسه با تلاوتی از ایات قرآن مجید و سرود جمهوری شروع گردید.سپس جناب سرهنگ احمدی  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه استهبان ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج، از مدیر محترم مدرسه و کادر اجرایی به خاطر برگزاری یادواره شهدا تقدیر و تشکر کردند.

ایشان بیان کردند"ایران زیر بار هیچ ابر قدرتی نمی رود ،ما در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم این شهدایی که زینت بخش این مجلس هستند، رفتند که ما زیر بار هیچ ظلم وستمی نرویم.

وی گفت"بین کشورهای همسایه عراق،سوریه ،یمن یک گفتمان انقلابی صادرشده و همه گوش به فرمایشات مقام معظم رهبری هستند  و  با گفتمان امام حسین (ع) هیهات من الذله جبهه دشمن راشکست دادیم و یکبار دیگر صحنه کربلا برای ما ترسیم شد.

ایشان فرمودند باید با شهدا دوست،انس و الفت بگیریم و با نشاط و شادمانی درس بخوانیم و راهشان را سرمشق زندگی خودمان قرار بدهیم.


یادواره شهدا در واحد مقاومت ایمان و معراج شهرستان استهبان

یادواره شهدا در واحد مقاومت ایمان و معراج شهرستان استهبان

یادواره شهدا در واحد مقاومت ایمان و معراج شهرستان استهبان


130/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: