جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۰۲:۵۰
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۱۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
بمناسبت فرارسیدن 13 آبان، روز استکبارجهانی نشست بصیرتی توسط کانون بسیج مهندسین کازرون برگزار شد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس ،در این نشسدت موسوی مدرس دانشگاه ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله سیزده آبان اظهار داشت: سیزده آبان ماه، یادآور حوادث مهمی است که برای درک مسیر پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران نیازمند تبیین و روشنگری بیشتری است.

وی افزود: سیزده آبان در تاریخ انقلاب جایگاه ویژه ای دارد، چرا که تداعی گر رویداد عظیم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و حرکت شجاعانه دانشجویان و دانش آموزان اسکتبار ستیز پیرو خط امام (ره) است.

موسوی با بیان اینکه دشمنان امروز از هر ابزاری برای از بین بردن روحیه استکبار ستیزی مسلمانان استفاده می کنند و با سناریوهای مختلف و استفاده از قدرت رسانه ای خود قصد دور کردن جوانان از این روحیه دارند، تصریح کرد: مسلمانان با بصیرت دینی و تقویت روحیه استکبار ستیزی خود که از آموزه های دینی خود کسب نموده اند، همیشه این تلاشها را با شکست مواجه ساخته و می سازند.

این استاد دانشگاه یادآور شد: تقارن تاریخی تبعید امام خمینی (ره) به علت حق گویی و ایستادگی مقابل فساد و استبداد رژیم طاغوت و در امتداد نهضت پربرکت ایشان، شهادت دانش‌آموزان ایرانی در 13 آبان سال 1357 در راه بیان خواسته‌های برحق ملت ایران نشان داد که استبداد و ظلم، ضددانش و آگاهی است و دانش برخاسته از ایمان استبداد را به عجز می‌کشاند و دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال 1358 با تکمیل این راه پرافتخار نشان دادند که دانش، بینش و ایمان انقلابی می‌تواند بزرگترین استکبار را هم به زانو در آورد.

موسوی در ادامه با اشاره به اینکه حماسه سیزده آبان نمونه کامل وحدت کلمه بین جوانان دانشجو و دانش آموز بود، ابراز داشت: وحدت و انسجامی که امروز در تمامی عرصه ها و به ویژه در سنگرهای علم و دانش از سوی جوانان شاهد هستیم و خوشبختانه طی سال های پس از انقلاب با پیشرفت چشمگیر در عرصه های سیاسی، علمی، پژوهشی و فرهنگی ضمن حفظ ارزش های انقلاب، توانستیم روحیه استقلال طلبی، خودباوری و ظلم ستیزی را به جهانیان ثابت نمائیم.


برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری توسط کانون بسیج مهندسین کازرون


/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: