گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
فرمانده سپاه ممسنی در راهپیمایی غرورآفرین 13 آبان:
امروزه نظام استکباری با استفاده از منافقان و سلطنت طلبان هر روز جریان جدید به وجود می آوردند مثلا ملیت و باستان را در مقابل جمهوری اسلامی قرار می دهند.

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در ممسنی و به نقل از نورآنلاین  فرمانده سپاه ناحیه نورآباد ممسنی در مراسم روز دانش آموز گفت: 13 آبان سال 1358 رخداد بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی و یکی از خاص ترین وقایع است و  بی شک امروز بر همگان ثابت گردیده این آمریکایی که در آن روز سفارت آنها توسط دانشجویان تسخیر شد مرکز جاسوسی بوده و این امریکا به معنای همان استکبار جهانی است و جز ظلم و فساد چیزی دیگری از آنها دیده نمی شود.


تقابل ملی گرایی و اسلام گرایی نقشه اصلی دشمن در مقابل ایران است

امید نصیبی با گرامی داشت این روز تاریخی گفت: این روز سیلی محکم دانشجویان به امریکا بود که جاسوس خانه آنها را تسخیر کردند. در آن زمان برخی ها در پرده سازش و مصلحت  به دنبال حاشیه کشیدن این حرکت عظیم بودند که مورد واکنش امام (ره) قرار گرفت و امام راحل حرکت دانشجویان را انقلاب دوم خواند.

وی با اشاره به امتداد دشمنی های امریکا علیه ایران افزود: امروزه حفظ وحدت نیاز جامعه اسلامی است که باید در پرتو ولایت فقیه باشد تا در مقابل دنیای استکبار ایستاد و امروزه در راه تحقق تمدن اسلامی راهی بجز مبارزه با استکبار نداریم.

محور مقاومت یکی از حرکت هایی است که امروز از همان فرهنگ انقلاب اسلامی الگو گرفته و به یک نماد ایستادگی در مقابل دنیای استکبار و مبارزه با فساد تبدیل شده است.

نخبگان، دانش آموزان و مسئولین بدانند که دشمن همواره به دنبال برنامه ریزی و نقشه افکنی جدیدی است و هر چیزی را در مقابل انقلاب جریان سازی می کنند مثلا ملیت و باستان را در مقابل جمهوری  اسلامی قرار می دهند.

امروزه نظام استکباری با استفاده از منافقان و سلطنت طلبان هر روز جریان جدید به وجود می آوردند و سعی می کنند با حاشیه سازی توجه مردم و نخبگان را از پیشرفت و تحقق تمدن اسلامی دور و به مسائل دیگر معطوف کنند.

لذا در این شرایط انتظار و توقع می ورد نخبگان و دلسوزان و مسیولین نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال اتحاد و تحقق منویات مقام معظم رهبری باشند.

نصیبی با اشاره به بدعهدی های امریکا اظهار داشت: آن چیزی که در برجام شاهد بودیم با وجود پایبندی کشور ایران به تعهدات اما بارها این امریکا بود که عهد شکنی کرد و همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند یکبار دیگر نشان دادند که غیر قابل اعتماد هستند.

اما بدانند که ما از نظام سلطه نمی هراسیم چون ابهت آنها پوشالی است و تاریخ نشان می دهد که آنها در سوریه، یمن، لبنان و افغانستان شکست خوردند و مطئمن باشند آنها در مقابل ملت ایران شکست خورده ای بیش نخواهند بود.

 

انتهای گزارش

224224/160

نام:
ایمیل:
* نظر: