جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۴۱:۵۲
کد خبر: ۱۱۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
همزمان با هفته بسیج

به گزارش تنویر زرقان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت تعلیم و تربیت سپاه زرقان گردهمایی بزرگ میقات حلقات شجره طیبه صالحین با حضور حلقاتی از تمامی حوزه های مقاومت محلات سپاه زرقان از خواهر و برادر برگزار شد.
حجت‌الاسلام علیرضا زمانی: همایش میقات با حضور بیش از ۳۰ حلقه از حلقات شجره طیبه صالحین سپاه ناحیه زرقان به مناسبت هفته بسیج با حضور آحاد بسیجیان و فرماندهان محترم حوزه های مقاومت سپاه زرقان و پایوران ناحیه برگزار شد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه زرقان با بیان اینکه میقات حوزه های مقاومت الزهرا(س) امام حسین(ع) و امام علی(ع) در محل نماز جمعه و مسجد جامع زرقان و میقات صالحین حوزه امام رضا(ع) امام حسن(ع) حضرت زینب(س) باتوجه به بعد مسافت در محلهای نماز جمعه و مسجد جامع منطقه شهری و روستایی برگزار شده است تصریح کرد: وصیتنامه شهدا، کلام شاخص مقام معظم رهبری، مسائل اعتقادی و سیاسی جامعه و در رأس مباحث موضوع اهمیت خدمات رسانی به مردم در سطح جامعه از جمله مباحثی بودند که در گردهمایی میقات صالحین مورد بررسی قرار گرفتند.
وی خاطرنشان کرد: اهمیت حلقه‌های صالحین و موضوعات مباحث مطرح شده در حلقات در جهت روشنگری و آماده‌سازی نسل جوان جامعه برای به‌دست گرفتن مدیریت کشور و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و فراموش نکردن راه و اهداف انقلاب اسلامی است.
علیرضا زمانی با بیان اینکه شجره طیبه صالحین از دل بسیج رشد کرده است، هدف از برگزاری همایش بزرگ میقات حلقه‌های شجره طیبه صالحین در هفته بسیج را بصیرت‌افزایی و هماهنگی بیشتر بین سربازان و فرماندهان جنگ نرم عنوان کرد.
معاون محترم تعلیم و تربیت سپاه ناحیه زرقان با اشاره به اینکه همایش میقات صالحین در رده های سنی مختلف و با حضور آحاد بسیجیان خواهر و برادر برگزار شده است، اظهار داشت: اجرای طرح حلقه‌های صالحین در راستای ایجاد و افزایش بصیرت در مردم یکی از نقاط قوت بسیج و سپاه بود.
گفتنیست گردهمایی بزرگ میقات صالحین سپاه زرقان با اقامه نماز جمعه توسط امام جمعه محترم حضرت حجت الاسلام والمسلمین ربانی شیرازی و با حضور آحاد بسیجیان و پایوران سپاه ناحیه و مردم ولایتمدار و انقلابی زرقان به پایان رسید.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: