کد خبر: ۱۱۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
فرمانده سپاه ناحیه استهبان در همایش مشترک رابطین نمایندگی و فرماندهان حوزه های مقاومت:
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه استهبان،سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه استهبان در همایش مشترک رابطین نمایندگی و فرماندهان حوزه های مقاومت سپاه استهبان گفت:تمام تلاش دشمن این بود که مساله فلسطین را به حاشیه بکشاند و از حساسیت مسلمانان در مورد این مساله بکاهد اما الحمدا.. که خداوند دشمنان ما را از حمقاء قرار داده است،ترامپ با اعلام اینکه باید بیت المقدس پایتخت رژیم غاصب اسرائیل شود،دوباره فلسطین قلب دردمند جهان اسلام را به مساله و اخبار دسته اول دنیا تبدیل کرد.

وی بیان داشت:از طرفی دیگر وقتی حاج قاسم سلیمانی پیام داد که ما حاضریم به حزب ا.. کمک کنیم و این آمادگی را داریم،دشمن دچار رعب و وحشت شد زیرا دشمن دید که هرجا حاج قاسم و نیروهای مخلصش حضور دارند آنجا پیروزی قطعی است و تجربه پیروزی ما را در عراق و سوریه دارند.

فرمانده سپاه ناحیه استهبان گفت:جنگ داعش در عراق و سوریه،مساله فلسطین را تا حدودی به حاشیه رانده بود اما حماقت و هیجان طلبی و خودنمایی ترامپ که ناشی از کمبود عاطفی اوست،فلسطین را دوباره در راس اخبار دنیا آورد و امروز شاهدیم که انتفاضه چهارم فلسطین هم شکل گرفت.

احمدی جابری گفت:ما به وعده مقام معظم رهبری امیدواریم که فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید،و ما از شما عزیزان می خواهیم که در نمایندگی ولی فقیه با تلاش بیشتری اهداف انقلاب و اسلام را پیش ببرید زیرا که علماء پرچمداران این انقلاب هستند.



نام:
ایمیل:
* نظر: