کد خبر: ۱۱۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
فرمانده سپاه ناحیه استهبان:انقلابی ماندن و تربیت نسل انقلابی وظیفه تک تک ماهاست

فرمانده سپاه ناحیه استهبان:انقلاب اسلامی یک ودیعه الهی است پس انقلابی ماندن و تربیت نسل انقلابی وظیفه تک تک ماهاست.

به گزارش تنویر استهبان سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه استهبان در ستاد دهه مبارک فجر گفت:در آستانه چهلمین بهار انقلاب هستیم،آن چیزی که باعث شد انقلاب اسلامی در دهه 50 به پیروزی برسد حضور ملت انقلابی و رهبری حضرت امام خمینی(ره) بود.اسلام ناب بر این کشور طنین انداز شد و ملت مسلمان ایران از چنگال طاغوت بیرون آمد.طاغوتی که هم مستکبر بود و هم ظالم و سر سپرده.

وی بیان داشت:این ملت پیروز شد و توانست روی پای خود بایستد و به معنای واقعی کلمه توانست عزتمند شود و امروز این انقلاب دارد به دنیا صادر می شود.انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشت که ما وظیفه داریم این دستاوردها را برای مردم تبیین کنیم و جلو تبلیغات سوء دشمن را بگیریم.

احمدی جابری گفت:اگر ما اسلام به معنای همان اسلام ناب محمدی(ص) و با همان اهداف و آرمان های اوایل انقلاب را که مد نظر حضرت امام(ره)بود،پیاده کنیم هدف این انقلاب گسترش و نفوذ و سیطره بر تمام دنیاست و در این راستا،به خودی خود دشمنانی هم پیدا می کند زیرا این انقلاب در خلاف جهت دشمنان حرکت می کند.

وی گفت:ما بعد از حضرت رسول(ص)،حکومت امام علی(ع)و دوران حکومت چند ماهه امام حسن مجتبی(ع)،دیگر مدلی از سیاست و کشور داری اسلامی را در دنیا نداشتیم تا اینکه امام(ره) آمد و مدل کشورداری و سیاست اسلامی را پیاده کرد.

وی گفت:در اندیشه حضرت امام(ره) این بود که ماتریالیسم دارد بر دنیا حکومت می کند،کمونیست دارد بر بلوک شرق حکومت می کند و سرمایه داری در بلوک غرب سیطره انداخته است،امام آمد و گفت نه شرقی نه غربی،جمهوری اسلامی.یعنی ما نه اندیشه شرق را قبول داریم و نه اندیشه غرب را،بلکه می خواهیم اسلام را به عنوان یک مدل سیاست جدید و مدل اسلامی معرفی کنیم.

وی بیان داشت:آن چیزی که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد علت تداوم آن نیز خواهد بود و انقلاب را حفظ خواهد کرد.اینکه این فتنه های گوناگون از جمله جنگ تحمیلی،فتنه 78 و 88 نتوانست این انقلاب را به زانو درآورد حضور مردم در صحنه است.مردم یکی از اضلاع مهم این انقلاب بوده اند و همیشه بر اساس آموزه های دینی به میدان آمده اند و فتنه ها را خاتمه داده اند.

فرمانده سپاه ناحیه استهبان گفت:هرگاه در فتنه ها مردم احساس کردند که اصل انقلاب به خطر افتاده است با همان شور و حال سال های اول انقلاب به میدان آمدند و از انقلاب دفاع کردند.همان اقدامی که حسین فهمیده در دوران دفاع مقدس انجام داد و شور و حالی به انقلاب داد،امروز شهید حججی همان را انجام داد و روح تازه ای در کالبد این انقلاب دمید و این معلوم می شود که فرقی بین نسل اول انقلاب با نسل دوم و سوم انقلاب نیست بلکه نسل امروز پرشورتر و امیدوارتر از نسل اول انقلاب به میدان آمده اند و آماده جانفشانی برای این نظام و انقلاب هستند.

وی بیان داشت:مقام معظم رهبری فرمودند جای شهدا را پر کنید،برای پیشبرد اهداف انقلاب باید جای شهدا را پر کرد،در همین استهبان امثال شیخ احمد فقیهی ها حضور داشتند به دست منافقین شهید شدند و شاگردانی تربیت کردند و آنان هم شهید شدند،هر کدام از ماها هم امروز وظیفه ای داریم.انقلابی ماندن و تربیت نسل انقلابی وظیفه تک تک ماهاست.

وی بیان داشت:این انقلاب اسلامی یک ودیعه الهی است که به دست مردم و امام به دست آمد و به دست شهدا صیانت و نگهداری شد،ما باید بدانیم پا جای پای چه کسانی گذاشته ایم و این راه را با قوت و قدرت ادامه دهیم.ما باید با فکر و برنامه ریزی جلو برویم.

احمدی جابری در پایان با اشاره به سخنانی از مقام معظم رهبری گفتند:مقام معظم رهبری می فرمایند اگر می خواهید جای شهدا را پر کنید این ویژگی ها را داشته باشید و انجام دهید:« هرچه میتوانید خودتان را بسازید، هم از لحاظ فکری بسازید، هم از لحاظ ایمانی بسازید؛ هم فکر را درست کنید، هم ایمان و دل را درست کنید. با خدا اُنس داشته باشید، اگر میتوانید، تا آنجایی که میتوانید، نماز شب بخوانید؛ نماز را خوب بخوانید، با توجّه بخوانید، قرآن را بخوانید. اینها چیزهایی است که میتواند جای این شهدا را پر کند»

نام:
ایمیل:
* نظر: