کد خبر: ۱۱۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
آیت الله جنتی:
به گزارش  تنویر استهبان به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، آیت الله جنتی، رئیس مجلس خبرگان در سخنان پیش از دستور جلسه مشترک هیئت رئیسه و اعضای کمیسیون های مجلس خبرگان رهبری،‌ضمن تبریک ایام میلاد حضرت زینب(س) و ایام دهه مبارکه فجر گفت: ‌ما اعضای مجلس خبرگان رهبری باید الگوی عمل به وظایف اسلامی باشیم، زیرا اگر روحانیت و به ویژه اعضای مجلس خبرگان رهبری که در سطح عالی هستیم،‌ احکام اسلامی را به صورت کامل رعایت کنیم تأثیر بیشتری دارد و اگر چنین کاری نکنیم مایه تأسف است.
رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در جامعه افزود: اگر کسانی که مسئول رسیدگی به اقتصاد و معیشت مردم هستند در انجام وظیفه کوتاهی کنند، در مقابل خدا و مردم مسئولند و به نظر می رسد اگر این کوتاهی ها صورت نمی‌گرفت، اکنون کشور دچار مشکلات اقتصادی نبود.
آیت الله جنتی یکی از راههای حل مشکلات اقتصادی را مبارزه با قاچاق بر شمرد و افزود: ورود کالای قاچاق به کشور به تولید و اشتغال داخلی ضربه می زند.
رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به وضعیت نابسامان بانکها و مؤسسات مالی و مشکلاتی که برای مردم به وجود آورده اند، ‌افزود: ‌اگر از قبل بر فعالیت بانکها نظارت درستی صورت می‌گرفت، اکنون شاهد مشکلات موجود نبودیم.
ایشان سپس با اشاره به نقش فضای مجازی در اغتشاشات اخیر، افزود:‌ متأسفانه نظارت صحیحی بر فضای مجازی صورت نگرفته است و نتیجه آن هم این بود که در اغتشاشات اخیر کشور را دچار چالش کرد. در هیچ جای دنیا هم این طور نیست که فضای مجازی بدون نظارت باشد و رها شود و کیان آن کشور و امنیت مردم را به چالش بکشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: