گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
فرمانده سپاه مرودشت در جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی این شهرستان:
فرمانده ناحیه مقامت بسیج سپاه مرودشتبیان داشت: آموزش و پرورش در جامعه ی هدف خود دو رسالت مهم بر عهده دارد یکی آموزش و دیگری پرورش و سپاه تمام قد آماده است در برنامه های پرورشی به این نهاد عظیم و ارزشی یاری رساند.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت؛ جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان مرودشت با موضوعات راهیان نور، میدان تیر، دهه فجر و بازرسی از مدارس با حضور فرمانده سپاه، رئیس کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان به همراه معاونت های آموزش و پرورش و مسئولین بسیج دانش آموزی در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

هاشم جمالی فرمانده ناحیه مقامت بسیج سپاه مرودشت در این جلسه ضمن تشکر از مسئولین اداره آموزش پرورش مرودشت به خاطر تعامل و همکاری های لازم بیان داشت: آموزش و پرورش در جامعه ی هدف خود دو رسالت مهم بر عهده دارد یکی آموزش و دیگری پرورش و سپاه تمام قد آماده است در برنامه های پرورشی به این نهاد عظیم و ارزشی یاری رساند.

وی اردوی راهیان نور این اردو را یکی از موثر ترین برنامه های پرورشی دانست و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری جنگ برای ما نعمت بود چرا که توانست هیجانات جوانان ما را در مسیر درست ارضا کند و جوانان ما مسیرشان از مسیر انقلاب جدا نیفتد پ در این زمان ما نیز باید از ظرفیت های درس آمادگی دفاعی، میدان تیر و اردوی راهیان نور در جهت بارور کردن هیجانات قشر نوجوان استفاده لازم را ببریم.

فرمانده ناحیه مقامت بسیج سپاه مرودشت اظهار داشت : پایه و اساس کارهای ما دانش آموزان هستند زیرا آینده سازان کشور این قشر می باشند و بسیج دانش آموزی باید به دنبال ایجاد کانون های علمی در شهرستان باشد.












انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: