کد خبر: ۱۱۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس تاکیدکرد:
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس و عضو شورای عالی قشر بسیج کارگری فارس در آيين گراميداشت روز زن تاكيدكرد: نقش مهم زنان در نهادينه سازي ترويج مصرف كالاهاي ايراني به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)و روز زن آيين گراميداشت روز زن در شركت شهرك هاي صنعتي فارس برگزارشد.



 

به گزارش بیکافارس از روابط عمومي شركت شهرك هاي صنعتي فارس در اين مراسم كه باحضور مدير عامل و معاونان شركت و نيز مديركل اموربانوان وخانواده استانداري فارس برگزارشد،از بانوان شاغل در شركت شهرك هاي صنعتي فارس و نيز همسران كاركنان شركت با اهداي هدايايي تجليل شد.
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس  در اين مراسم با گراميداشت ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)و روز زن،آن حضرت را الگويي تمام عيار براي بانوان عالم دانست و بر پيروي از سيره عملي حضرت فاطمه در تمامي عرصه هاي زندگي تاكيدكرد.
احد فتوحي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به راه اندازي پويش خريد كالاي ايراني با" شعار بياييد چرخه را بچرخانيم " توسط سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران، در آستانه سال جديد  گفت: تغییر نگرش در استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولید داخلی یک ضرورت است که زنان می‌توانند در این زمینه راهبر باشند.
وی با اشاره به اهميت ترويج خرید اجناس و كالاهاي ایرانی گفت: ازطریق حمایت از تولید داخلی با تعطیلی واحدهای تولید کننده و بی‌کاری کارگران مقابله مي شود و اشتغال پايدار رقم مي خورد.
فتوحي  با بیان اینکه موتور محرکه واحدهای تولیدی حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، گفت:از این راه به خودکفایی اقتصادی رسیده و این تولیدات باعث شکسته شدن تورم و رکود و در نتيجه پويايي جامعه مي شود.
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس با اشاره به نقش مهم زنان درخانواده بعنوان مهمترين مروج مصرف كالاي داخلي   گفت: برای اصلاح الگوی مصرف باید تولیدات داخلی را جایگزین محصولات خارجی کنیم و زنان و خانواده‌ها باید تصمیم بگیرند برای تهیه وسایل منزل و جهیزیه فرزندانشان از کالاهای داخلی استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه استاندارد کالاهای ایرانی در حد قابل قبول است، عنوان کرد: تولید کنندگان داخلی باید سطح استاندارد اجناس خود را بالاتر ببرند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس نيز با تبريک ميلاد حضرت  فاطمه زهرا(س) و نام گذاری این  روزخجسته با  روز مادر گفت : حضرت فاطمه زهرا(س) نه تنها براي زنان بلكه براي مردان هم الگو هستند اما در زمينه رسالت و مسئوليت الگوي تمام عياري براي قشر بانوان هستند.
سيده معصومه دستغيب تکريم و تجليل از مقام مادر و روز زن را مبارک دانست و یادآور شد: پیامبر و ائمه  زیباترین پیام ها  را برای توصیف جایگاه زن و مادر داشته اند.
وي با تاكيد بر شناخت و معرفت و اطاعت درست از حضرت فاطمه(س)، تصريح كرد: اگر ما ادعا داريم كه محبت حضرت فاطمه زهرا(س) در دل ما وجود دارد، حتماً بايد به رضايتمندي ايشان توجه داشته باشيم والا صرف دوست داشتن اين بانوي بزرگوار، ما را به حقيقت و معرفت نمي‌رساند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اضافه كرد: ويژگي‌ها و ابعاد شخصيتي حضرت فاطمه زهرا(س) براي هر كسي كه طالب كمال و تعالي و رشد و رسيدن به سعادت است، جذاب و مورد پسند است.

 
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: