يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۵۱:۳۵
کد خبر: ۱۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳
سید عباس عظیمی مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از پرداخت ماهیانه مستمری به اعضاء این موسسه خبر داد.

به گزارش سازمان بسیج هنرمندان فارس و به نقل از خبرگزاری فارس،‌ سیدعباس عظیمی مدیر عامل این موسسه از پرداخت ماهیانه مستمری به اعضاء این موسسه خبر داد و گفت: بر اساس دستور وزیر ارشاد از این پس کلیه اعضای موسسه که دارای مدرک درجه یک هنری و حداقل 60 سال سن هستند، مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال دریافت خواهند نمود که با پرداخت این کمک هزینه مجموع دریافتی های ثابت اعضای موسسه به رقم سه میلیون و سیصد هزار ریال خواهد رسید.

وی اضافه کرد: گرچه ما خود به خوبی واقفیم این مبلغ به هیچ وجه در شأن و کفایت این عزیزان نیست اما برای گام اول و نهادن بنیانی ثابت که بتوان بر اساس آن اقدامات بعدی را آغاز کرد ما به این اقدام بسیار امیدواریم.

عظیمی گفت: این موسسه در نظر دارد در صورت تامین بودجه برای اعضایی که فاقد هرگونه درآمد از صندوق های بازنشستگی کشوری یا لشکری هستند رقم کمک هزینه خود را تا سقف پنج میلیون ریال در ماه افزایش دهد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در زمان انجام این مصاحبه، نامه دفتر رییس جمهور محترم به معاون محترم برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور در خصوص مساعدت حتمی در این زمینه به دست مؤسسه رسید که در حال حاضر بدون فوت وقت، موضوع در حال پیگیری است و امیدواریم جناب آقای دکتر مرادی با درک اهمیت موضوع دستورات لازم را به منظور تسریع در امور صادر نمایند.

سید عباس عظیمی در پایان سخنانش از کسانی که طی این مدت کوتاه حمایت های مادی و معنوی خود را از این موسسه دریغ نکرده اند، تشکر کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: