جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۱۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴
در این پیام آمده است: حال که مردم پرشورتر از گذشته مشت محکمی به دهان یاوه گویان زدند، مسئولین با توکل به خدا و توسل به ائمه معصومین پشت سر ولی امر مسلمین جهان و با صداقت مشکلات مردم را برطرف نمایند.
به گزارش تنویر سرهنگ دوم پاسدار عباس رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر در پیامی به مردم شریف و ولایتمدار شهرستان مهر از حضور پرشور و حماسی آنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.
متن پیام فرمانده سپاه شهرستان مهر به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حال که مردم بصیر و خداجو، پرشورتر از گذشته و با اراده ی فولادین خود نسبت به انقلاب و ارزش ها سنگ تمام گذاشتند و مشت محکمی به دهان یاوه گویان شرق و غرب زدند و یک بار دیگر به مسئولین گوشزد کردند که ما گوش به فرمان مولا و مقتدای مان هستیم، از این دشمنان پر سر و صدا اما پوچ نهراسید.
وقت آن است که دولتمردان، سنگی که با خوش بینی به آمریکا و اروپا جلوی پای خود سد کرده اند، بردارند و با توکل بر خدا و توسل به ائمه معصومین (علیهم‌السلام) و پشت سر ولی امر مسلمین جهان با صداقت تمام در گفتار و رفتار این مشکلات را برطرف نمایند، اگر آه مظلومی که بیمار است یا فاقد شغل، مسکن یا توان ازدواج ندارد، دامان آنها را بگیرد، قطع و یقین عقوبت سختی در انتظارشان خواهد بود.
مردم انقلابی شهرستان مهر (به ویژه جوانان) فضای آزاد جهت ارائه خواسته های خود از  مسئولین را خواستار هستند، مطالبه گری منطقی در چارچوب قانون حق طبیعی مردم می‌باشد که باید زنده، پویا و فعال شود.


عباس رضایی             
فرمانده سپاه شهرستان مهر     
۲۲ بهمن ۱۳۹۷               
نام:
ایمیل:
* نظر: