شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
حوزه مقاومت بسیج کارمندی - شهید تندگویان شیراز
حوزه بسیج شهید تندگویان شرکت ملی پخش فرآوده های نفتی منطقه فارس در ایام نوروز و بحران سیل شیراز در محله های سیل زده از جمله سعدی و بافت قدیمی شهر از جمله محله های آستانه نفت سفید در بین اهالی سیل زده توزیع شد.
به گزارش تنویر سازمان بسیج کارمندان :  حوزه بسیج شهید تندگویان شرکت ملی پخش فرآوده های نفتی منطقه فارس در ایام نوروز و بحران  سیل شیراز  در  محله های سیل زده از جمله سعدی و بافت قدیمی شهر از جمله محله های آستانه  نفت سفید در بین اهالی سیل زده توزیع شد.
تعدادی از همکاران بسیجی به صورت داوطلب برای امداد رسانی به سیل زدگان و خارج کردن گل ولای از منازل آنها اقدام نمودند و  تعدادی پتو و البسه و پوشاک توسط حوزه بسیج شهید تندگویان شیراز از همکاران شرکت پخش فرآورده های نفتی استان فارس جمع آوری به سیل زدگان شیراز اهدا شد.
 تعداد 100 عدد ظرف 20 لیتری و تعداد زیادی گونی و تعدادی چکمه و  بیل تهیه و در اختیار بسیج منطقه قرار گرفت تا در صورت نیاز و در مواقع بحران مورد استفاده قرار گیرد.

گزارش کمک رسانی به مردم و مناطق سیل زده شیرازگزارش کمک رسانی به مردم و مناطق سیل زده شیرازگزارش کمک رسانی به مردم و مناطق سیل زده شیرازگزارش کمک رسانی به مردم و مناطق سیل زده شیرازگزارش کمک رسانی به مردم و مناطق سیل زده شیرازگزارش کمک رسانی به مردم و مناطق سیل زده شیراز

نام:
ایمیل:
* نظر: