سواد رسانه ای
مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس برگزار می کند:
boletمسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
نتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس منتشر کرد:
boletنتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
کد خبر: ۱۲۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۴
با حضور مسئول سازمان فضای مجازی برگزار شد؛
جلسه تعامل و همکاری سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس و معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس با حضور مسئولین هر دو مجموعه برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان فضای مجازی سپاه فجر، جلسه تعامل و همکاری سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس و معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس با حضور مسئولین هر دو مجموعه برگزار شد.
در این جلسه سرهنگ محمد جعفر دوستدار مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس ضمن اشاره به تاثیر بسیار زیاد فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بر روی دانش آموزان گفت: امروزه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی سهم بسیار زیادی بر تربیت فرزندان و دانش آموزان دارد که باید برای این موضوع مهم برنامه ریزی کرد.
وی با تاکید بر این که فضای مجازی علاوه بر داشتن فرصت های زیاد آموزشی، علمی، فناوری و... دارای آسیب های زیادی هم می باشد گفت: در جامعه کنونی که فضای مجازی بخش زیادی از زندگی ما به خصوص دانش آموزان را در بر می گیرد اگر برای آن برنامه ریزی خوبی صورت نگیرد ممکن است دچار آسیب های جدی شده که گاها جبران ناپذیر است.
سرهنگ دوستدار ادامه داد: استفاده از فضای مجازی و به ویژه شبکه های اجتماعی نیاز به دانش و سواد رسانه ای دارد که این دانش می تواند بخش زیادی از آسیب های آن را کاهش دهد.
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس با اشاره به این که این سازمان در موضوع ارتقا سطح سواد رسانه ای و فضای مجازی برنامه ریزی ها خوب و مدونی را انجام داده است گفت: سازمان فضای مجازی سپاه فجر با راه اندازی معاونت تربیت و آموزش در موضوعات آموزشی مختلفی از جمله سواد رسانه ای و فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و آموزش های تخصصی دیگر و همچنین فعالیت های پژوهشی جهت تولید محتواهای آموزشی با کیفیت و تاثیرگذار گام های جدی را برداشته و در دستور کار دارد.
وی در پایان ضمن  اعلام آمادگی کامل جهت همکاری با معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس در جهت ارتقا سطح سواد رسانه ای گفت: سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس آمادگی هرگونه همکاری از جمله برگزاری کلاس های آموزشی حضوری و غیر حضوری برای معلمین و مربیان پرورشی، دانش آموزان و خانواده ها را خواهد داشت.

در ادامه محسن باقری معاون تربیت و آموزش سازمان فضای مجازی سپاه فجراستان فارس به جزییات کلاس ها و سرفضل های آموزشی و توانمندی های این معاونت در حوزه محتوایی، شبکه مربیان و تجربیات آموزشی پرداخت.

در پایان، بانشی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش ضمن استقبال از فعالیت های آموزشی در جهت ارتقا سطح سواد رسانه ای گفت: این معاونت نیز آمادگی همکاری در جهت تقویت و ارتقا سطح سواد رسانه ای و فضای مجازی معلمین و مربیان پرورشی سطح استان را دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: