کد خبر: ۱۲۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
در اولین روز از هفته دفاع مقدس اجرا گردید:
در آغازین روز از هفته دفاع مقدس فرماندار و مسئولین ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان با امام جمعه محترم دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی وتبلیغات سپاه اقلید،در آغازین روز از هفته دفاع مقدس فرماندار،مسئولین ادارات و نهادها،فرماندهان و کارکنان نظامی و انتظامی شهرستان با امام جمعه محترم دیدار کردند.خلیل بزرگی فرماندار اقلید،در ابتدای این دیدار،ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت : دشمنان قداره بلند ایران اسلامی با تحریک دشمنان قسم خورده  کشورمان بدون هیچ بهانه ای جنگ علیه ایران اسلامی را آغاز نمودند که با رشادتها و ایثارگریهای ملتمان نقشه های پلیدشان نقش بر آب شد . 
 در ادامه سرهنگ صالحی جانشین فرمانده ناحیه اقلید با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: پیشگیری از انتشار و ترویج انقلاب اسلامی ایران به کشورهای دیگر همواره با دسیسه های مختلف دشمنان مواجه بوده ، اما میهن عزیزمان همواره در امنیت کامل با دلاورمردیهای فرزندانش در  مسیر ترویج و نشر این انقلاب بزرگ موفق بوده است .  وی در ادامه افزود:ما در حال حاضر میراث دار شهدا ، جانبازان و ایثارگران هستیم که می بایست حافظ ارزشهای دفاع مقدس و هم چنین پاسدار و قدر دان رشادتهای فرزندانمان در دفاع از کیان میهن عزیزمان باشیم .
 حجت الاسلام والمسلمین طالبی امام جمعه شهرستان در این دیدار صمیمی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:تاثیر انتشار مدارک حقیقی از جنگ تحمیلی قدرت های مستکبر با ایران را در رسانه ها ،رمز آشنایی نسل جوان است.
وی عشق و جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را زمینه ای برای تربیت مدافعان حقیقی جبهه های فکری زمان حال دانست و افزود : اینک که کشورهایی به بهانه دفاع از حقوق بشر در طبل می کوبند و صدایشان را از رسانه های تحت تسلط خود منتشر می کنند ، زمانی سلاح های کشتار جمعی به دولت بعثی عراق فروخته و حتی سرباز در اختیارش گذاشته بودند.
در ادامه این دیدار شرکت کنندگان با حضور در برنامه نمادین اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر: