جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۳۱:۳۴
کد خبر: ۱۲۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
حوزه بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز
در مراسمی حکم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرداری مرکزی شیراز با حضور جمعی از اعضای سپاه فجر به مهندس آرش فرج زاده قائم مقام شهردار شیراز اعطا گردید
به گزارش تنویر سازمان بسیج ادارات : فرمانده پایگاه بسیج شهرداری ارش فرج زاده اضافه کرد: در ادارات نیز ظرف دهه های گذشته تا به امروز بسیجیان مخلصانه و برای کمک بی مزد و مواجب پای کار بودند.

قائم مقام شهردار شیراز به تقویت بسیج و نیروهای بسیجی در حوزه های مختلف شهرداری توصیه کرد و افزود: هم اکنون بسیج شهرداری مرکزی با همکاری مجموعه سپاه ساماندهی خوبی پیدا کرده است و نیروهای این مجموعه از تحصیلکره ها و باتجربه های مجموعه مدیریت شهری هستند.
مهندس فرج زاده ادامه داد: یکی از ارکان و پایه های نظام، بسیج و بسیجیان است و تهدیدات اقتصادی و اجتماعی خللی به روحیه بسیجیان وارد نکرده است. این امر قابل تقدیر و نشان دهنده این است که نهال این امر از ابتدا به درستی غرس شده و امیدوارم این روحیه همچنان باقی بماند.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرداری مرکزی شیراز ادامه داد: تلاش داریم در گام دوم انقلاب بتوانیم گام های استواری را برای شهر و کشورمان برداریم.
پاسدار جواد قناعتی مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه فجر استان فارس نیز در این جلسه با اشاره به آیه 54 سوره مائده گفت: غالب مفسرین می‌گویند که این آیه مربوط به ایرانیان است چرا که در روایت‌ها آمده است که پس از این آیه پیامبر (ص) به شانه سلمان فارسی زد و گفت این قوم از قوم سلمان فارسی خواهد بود. معنای این آیه عبارت است از «اى کسانى که ایمان آورده‏اید هر کس از شما از دین خود برگردد به زودى خدا گروهى [دیگر] را مى‏آورد که آنان را دوست مى‏دارد و آنان [نیز] او را دوست دارند [اینان] با مؤمنان فروتن [و] بر کافران سرفرازند در راه خدا جهاد می‌‏کنند و از سرزنش هیچ ملامتگرى نمى‏ترسند این فضل خداست آن را به هر که بخواهد مى‏دهد و خدا گشایشگر داناست» و اشاره به شش ویژگی دارد که در بسیجیان نیز موجود است.
وی اضافه کرد: بسیج یک مجموعه سیاسی نیست و متعلق به همه است. بنای ما این است که طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل خواهیم کرد و گرفتار تقسیم بندی های رایج نخواهیم شد.
دکتر قناعتی با بیان اینکه بسیج پذیرای افراد مختلف است و خوشحال می شویم همه در این مجموعه عضو باشند، افزود: مجموعه بسیج باید پذیرای همه افراد باشد و کارکنان با تمام سلایق و علایق بسیج را مامن خود بدانند چون بسیج برای دستگیری آمده است و نه مچ گیری.
مسئؤل سزمان بسیج ادارات سپاه فجر استان فارس خاطرنشان کرد: مهندس آرش فرج زاده از باسابقه های عرصه بسیج هستند و ما هم در کنار مجموعه بسیج شهرداری شیراز هستیم.

مسیح گلکاری فرمانده حوزه بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز نیز در این جلسه گفت: پایگاه بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز قدمت بسیاری دارد و از نخستین مجموعه های بسیج ادارات شیراز است که در زمان جنگ تحمیلی تشکیل شده است.

براساس این گزارش، در این مراسم حکم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرداری مرکزی شیراز به آرش فرج زاده قایم مقام شهردار شیراز اعطا شد. همچنین در این مراسم احکام حمید جورکش مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز به عنوان مدیر فرهنگی، حسین عاملی جانشین، محمدرضا فرهادی مدیر فضای مجازی، رضا کاویانی مدیر برنامه ریزی مالی، احسان صفرعلی مدیر بازرسی، حسین زارعی مدیر تحلیل و بررسی، جواد جنگجو مدیر عملیات و به کارگیری، فرامرز عیدی مدیر تربیت و آموزش، هاشم ظاهری حقیقی مدیر تربیت بدنی، احمد نادری مدیر امر به معروف و نهی از منکر، امید کاظمی مدیر نیروی انسانی و اسماعیل ده بزرگی مدیر پشتیبانی اعطا شد
.

نام:
ایمیل:
* نظر: