کد خبر: ۱۲۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
دکتر محمودامیری درسالروز فتح خرمشهر:
نشست بصیرتی به مناسبت سوم خرداد -سالروز فتح خرمشهر - با حضوردکتر محمودامیری درشهرستان خرم بید برگزار شد. دراین نشست دکتر امیری گفت: تاریخ برای ما ، مایه عبرت است و از تجربه های اول انقلاب بایستی برای امروز استفاده کرد.وی افزود: دشمن درقبل از فتح خرمشهر انگیزه قوی برای حمله و شکست داشت ولی از فتح خرمشهر موازنه قدرت به نفع ایران بود.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه خرم بید به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر ، نشست روشنگری وبصیرتی درشهرستان خرم بید باحضور دکتر امیری برگزار شد. دراین نشست محمود امیری تاریخ را برای ملت ایران مایه عبرت دانست و افزود: از تجربه هاب اول انقلاب بایستی برای امروز استفاده کرد.در زمان اشغال آبادان رزمندگان اسلام با ایمان به خدا واطاعت از فرمان امام (ره) مبنی بر شکست حصر آبادان ، یک ماه پس از این فرمان ، حصر آبادان شکسته شد و این مقدمه فتح خرمشهر بود.وی دردامه به دو ویژگی مهم عملیات ثامن الحجج اشاره کرد و افزود: اتحاد ارتش و سپاه در مقابله با دشمن و همچنین حمله در شب و شبیخون به دشمن دو ویژگی مهم جهت فتح خرمشهر به شمار می آید.

این فعال سیاسی اظهار داشت: دشمن بعثی تا قبل از فتح خرمشهر انگیزه قوی برای حمله وشکست نیروهای انقلاب داشت ولی از فتح خرمشهر موازنه قدرت به نفع کشور ایران بود. وی درپایان گفت: انقلاب اسلامی متکی بر عقل و وحی می باشد و این ویژگی باعث شده که روز به روز برعظمت و عزت انقلاب افزوده شده و دشمن نیز به آن یقین پیدا کند.

تاریخ مایه عبرت گرفتن است

تاریخ مایه عبرت گرفتن است

تاریخ مایه عبرت گرفتن است

تاریخ مایه عبرت گرفتن است
نام:
ایمیل:
* نظر: