آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
دیدار فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه فیروزاباد با امام جمعه جدید
فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه فیروزآباد با امام جمعه جدید فیروزاباد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه فیروزآباد، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه فیروزآباد با امام جمعه جدید فیروزاباد دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که جمعی از فرماندهان حوزه های مقاومت و مسئولین معاونت ها نیز حًضور داشتند، سرهنگ محمد رسول رضابی فرمانده سپاه فیروزاباد با تبریک انتصاب امام جمعه جدید به فعالیت‌های بسیج و سپاه پرداخت و بر تعامل و همکاری نهاد نمازجمعه در اجرای اهداف بسیج و سپاه تاکید کرد.

حجت‌الاسلام قدرت اله پورغلامی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نیز انثصاب امام جمعه جدید فیروزآباد، حجت الاسلام بشارت را تبریک گفت. وی با بیان اینکه امام جمعه در هر شهری و دیاری یک بازوی مهم و قدرتمند معنوی برای مجموعه سپاه و بسیج هستند اظهار داشت انشاءالله این وحدت و تعامل روز به روز نسبت به گذشته محکم تر و با اقتدارتر انجام گیرد وخاری باشد در چشم دشمنان انقلاب و کسانی که چشم دیدن این دو نهاد مقدس انقلابی و ولایی را ندارند. گفننی است در این جلسه مسائل و مشکلات شهرستان اعم از آسیب ها، تهدیدها، پتانسیل و ظرفیتهای موجود در منطقه مورد بحث قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین بشارت امام جمعه فیروزآباد نیز با تشکر از حضور مسئولان سپاه بر تعامل و همکاری در ارتباط با برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی و دینی تاکید نمودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: