آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
دیدار هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه زنان با امام جمعه محترم شهرستان به مناسبت هفته عفاف و حجاب
هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه زنان با امام جمعه محترم شهرستان به مناسبت هفته عفاف و حجاب دیدار و گفتگو کردند.

هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه زنان با امام جمعه محترم شهرستان به مناسبت هفته عفاف و حجاب دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که با حضور جمعی از خواهران بسیجی و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، معاونت اجتماعی، فرهنگی و حفاظت سپاه شهرستان انجام شد، در ابتدا حجت الاسلام پورغلامی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد، با گرامی داشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت، منظور از چادر عصمت، عفت و حفظ حریم است مرد هم باید حریمش را حفظ کند. ریشه و اعتقاد باید درست شود وقتی کسی ترس از خدا ندارد نصیحت کردن و چادر هدیه دادن نتیجه ندارد. دشمنان روی کودکان سرمایه گذاری می کنند تا بی عفتی را تروبج کنند، اگر الان برنامه ریزی کنیم بیست سال بعد نتیجه می گیریم. اعتقادات درست شود، ناهنجاری ها حل می شود.

در ادامه خواهر بهرامی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان، مطالبات خواهران و مشکلات عرصه حجاب و عفاف در شهرستان را مطرح نمود. سپس خواهران بسیجی نیز مطالبات و ناگفته های خود را در این عرصه مطرح کردند.

در پایان حجه الاسلام والمسلمین بشارت، امام جمعه شهرستان، ضمن قدردانی از خواهران اهمیت حجاب و عفاف را برای همه ی قشرهای جامعه مهم خواند. امام جمعه شهرستان ضمن بیان اهمیت حجاب وعفاف درهمه ی ادارات، حضور خواهران مذهبی در سطح جامعه و در بین مردم جهت ترویج عفاف مهم تلقی کرد. ایشان دغدغه مندی همه ی خواهران در این عرصه را ارزشمند و نقش بانوان در مبحث عفاف و حجاب را ضروری دانست.

نام:
ایمیل:
* نظر: