دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۵۱:۳۸
کد خبر: ۱۲۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۱
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز:
حجت الاسلام شاطری گفت: مدیران باید خود را از مردم بدانند و در میان مردم باشند تا مشکلات آنها را حل کنند و بهترین مکان برای حضور میان مردم مساجد است.
مساجد بهترین مکان برای حضور مسئولان میان مردم است

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز ، حجت الاسلام «محمد شاطری»، امروز (یکشنبه 7 شهریور) در همایش «خادمان بهشت» گفت: برپایی نماز جایگاه والایی دارد و مسئولان و مدیران با حضور خود در مساجد می توانند جوانان را به اقامه نماز تشویق کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز افزود: مساجد می توانند به عنوان نقطه آغازگر قدرت تصمیم‌ گیری توسط مدیران کارآمد مورد استفاده قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: مدیران باید خود را از مردم بدانند و در میان مردم باشند تا مشکلات آنها را حل کنند و بهترین مکان برای حضور میان مردم مساجد است.

حجت الاسلام شاطری تاکید کرد: مسئولان باید حضور حداقل یک بار در هفته ای خود را در مسجد محله برنامه ریزی کنند و به رفه مشکلات محله ها بپردازند.

وی ادامه داد: مدیر قوی و با ایمان نباید پشت میز بنشیند تا مردم به او مراجعه کنند و باید عدالت، انصاف و خداباوری را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز با اشاره به نقش تربیتی والدین عنوان کرد: والدین الگوی فرزندان هستند و حضور والدین و فرزندان در مساجد آنها را از نقشه های دشمن مصون می کند.

حجت‌الاسلام شاطری تصریح کرد: دشمنان ما برای تقدس زدایی مادر تلاش می کنند و گفته اند که در چند سال آینده واژه مقدسی به نام مادر در ایران نباید باشد اما باید با هوشیاری نقش والدین و تربیت مناسب فرزندان را در جامعه مورد توجه قرار دهیم.

خاطر نشان می شود، همایش «خادمان بهشت» با حضور خادمان خواهر و برادر به همت حوزه «فاطمیون» سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: