آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
همزمان برا سراسر کشور؛ رزمایش "جهادگران بسیجی" در فیروزآباد آغاز شد
همزمان با سراسر کشور رزمایش جهادگران بسیجی در اولین روز از هفته بسیج با حضور گروههای جهادی در سپاه ناحیه شهرستان فیروزآباد آغاز شد.
همزمان با سراسر کشور رزمایش جهادگران بسیجی در اولین روز از هفته بسیج با حضور گروههای جهادی در سپاه ناحیه شهرستان فیروزآباد آغاز شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فیروزآباد  جناب سرهنگ محمد امین صباغیان مقدم در جمع جهادگران بسیج با تاکید بر اینکه کار باید برای رضای خدا انجام شود گفت: آنجایی که نیاز به کمک باشد باید آتش به اختیار عمل کرد و همیشه رضای خدا در کار ها مد نظر داشته باشید و خدمت هایتان برای رضای خدا باشد نه برای شخص زیرا کاری که برای خدا باشد ماندگار است.
وی در ادامه تاکید کرد: امروز با آغاز سراسری رزمایش جهادگران بسیجی با یکدیگر هم پیمان و هم قسم می شویم تا اهداف عالیه انقلاب اسلامی مجددا مهر اثبات بزنیم.  رزمایش  با حضور 23گروه جهادی خواهر و برادر برگزار گردید.  فرمانده محترم سپاه ناحیه فیروزآباد ضمن خداقوت  به  گروه‌های جهادی  و تقدیر از زحمات یکایک گروههای جهادی در تمامی عرصه های عمرانی.کشاورزی.فرهنگی.آموزشی.
پزشکی و ... . در این رزمایش از اقشار مختلف جهادی از جمله محلات خواهر و برادر .  گروههای تخصصی عمرانی .
جامعه زنان . بسیج مهندسین. عشایری. دانش آموزی و... حضور داشتند. هم چنین در این تجمع  از گروههای جهادی برتر در شهرستان تجلیل بعمل آمد .و در پایان مراسم گروه های جهادی جهت خدمات رسانی به مناطق محروم مورد هدف اعزام شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر: