جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۲۴:۴۰
کد خبر: ۱۲۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
ویزیت رایگان بیماران در هفته بسیج صورت گرفت
بمناسبت هفته بسیج به همت پایگاه مقاومت بسیج مسجدالنبی(ص) نورآباد، ویزیت رایگان بیش از 150 بیمار در خانه بهداشت روستای نورآباد اجرا شد
به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان مهر؛ بمناسبت هفته بسیج، ویزیت رایگان بیماران به همت پایگاه مقاومت بسیج مسجدالنبی(ص) نورآباد، ویزیت رایگان بیش از 150 بیمار در خانه بهداشت روستای نورآباد اجرا شد.

در این طرح یک روزه و با استقرار اکیپ های متخصص و مجهز ، پایش سلامت بیماران و مراجعه کنندگان در قالب کنترل فشار خون ، کنترل قند خون و ارجاع افراد در معرض خطر بیماریهای قلبی عروقی و دیابت به سطح تخصصی بصورت رایگان انجام گردید.

شایان ذکر است این طرح با حضور متخصصین قلب، جراح عمومی، دندانپزشک، پزشک عمومی و ماما به همت پایگاه مقاومت بسیج روستای نورآباد، با همکاری آقای حسین آزاد مسئول کلینیک تخصصی فاطمه الزهرا(س) شهرستان لامرد و خانه بهداشت روستای نورآباد با بیش از 150 ویزیت رایگان انجام شد.
خسرو غلامی فرمانده پایگاه مقاومت روستای نورآباد در حاشیه اجرای این طرح با اشاره به آرمان های انقلاب اسلامی، خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین جامعه را در راستای تحقق آرمان های انقلاب عنوان کرد و گفت: بسیج که خود مولود انقلاب اسلامی است با حضور در تمام میادین و عرصه ها تمام توان خود را جهت اعتلای ایران اسلامی به کار گرفته و خواهد گرفت.


نام:
ایمیل:
* نظر: