پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۴۲:۱۸
کد خبر: ۱۲۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
در آستانه هفته بسیج صادر شد
فرار رسیدن هفته بسیج را به آحاد مردم سلحشور و مخلص شهرستان و تجلیل از شهیدان و حماسه سازان این نهاد مقدس در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب و میهن اسلامی، تبریک عرض میکنیم.
در آستانه ی هفته ی بسیج مستضعفین، روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان بیانیه ای صادر نمود.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:


بسمه تعالی

یُریدُونَ لِیُطفِئُوا نُورَ الله بِأفواهِهِم وَ ألله مُتِمُّ نُورِهِ وَلَو کَرِهَ الکافِرُون          آیه 8صف

بسیج میعادگاه همه اقشار مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی ودستیابی به آرمان ها و اهداف آن تا تشکیل تمدن نوین اسلامی است.
پنجم آذر ماه یکی از درخشان ترین برگ های زرین انقلاب و یادآور صدور فرمان تاریخی امام (ره) مبنی برتشکیل بسیج مستضعفین است که در مقاطع حساس و سرنوشت ساز کشور اقدامات مؤثری را ایفا نموده است. بسیج با توجه به مقتضیات زمان، نقش های خود را به نحو احسن اجرا نموده است. حضور مقتدرانه وشجاعانه همراه با بصیرت در اغتشاشات اخیر نمونه ای بارز از حضور بسیج را به خوبی نشان می دهد.

روند قدرت یابی و حضور فعال جمهوری اسلامی ایران در منطقه، جبهه استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی را بر آن داشته است تا با سوء استفاده از چالش‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور ضمن بهره گیری از فضای مجازی و رسانه‌های معاند و فریب سلبریتی‌ها با  موج سواری و تحریک اقشار مختلف جامعه، کشور را به سوی ناامنی و اغتشاش سوق دهند.
عبور از اين مرحله ممكن نيست مگر با جهاد تبیین، اتحاد، همدلي و پاشيدن بذر اميد در ميان مردم ولایت‌مدار و مؤمن جمهوري اسلامي ايران.


ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان ضمن تبریک فرار رسیدن هفته بسیج به آحاد مردم سلحشور و مخلص شهرستان و تجلیل از شهیدان و حماسه سازان این نهاد مقدس در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب و میهن اسلامی، فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «بسیج متن حرکت نظام است و همه باید بسیجی باشیم» را نصب العین قرار داده و ضمن تجدید عهد، پشتیبانی همه جانبه خود را از این اسوه های تلاش و جهاد و خودباوری در سایه ی رهبری های فرماندهی معظم کل قوا اعلام مینماید. تردیدی نیست که تفکر بسیجی ملت ایران تحت هدایت ولایت فقیه، به زودی موجبات تحقق آرزوی جامعه بشری در رهایی از چنگال سلطه گران و سلطه پذیران روزگار در رسیدن به قله های زندگی سعادتمندانه و شرافتمندانه را فراهم خواهد آورد إن شاء الله.
نام:
ایمیل:
* نظر: