دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۳۶:۵۱
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس:
مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی با خدمات رسانی موکب ها در سطح شهرستان مرودشت با حضور عموم مردم و مسئولین و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

به گزارش تنویر مرودشت، مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی با خدمات رسانی موکب ها در سطح شهرستان مرودشت با حضور عموم مردم و مسئولین و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

در این مراسم عاشقان و دلدادگان اباعبدالله الحسین (ع) از تقاطع شهید سلیمانی تا تپه نورالشهداء با برگزاری پیاده روی عشق و ارادت خود را نسبت به امام حسین(ع) و شهدای کربلا نشان دادند.

جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی و دلسوختگان عزادار در مرودشت از ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه از مناطق مختلف شهرستان و روستاها در این آیین معنوی شرکت کردند.

عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در قالب پیاده هیات‌ مذهبی برای نمایش اوج شور و دلدادگی برای شهدای کربلا و اسرای دشت نینوا، هم‌نوا با عزاداران در کربلای معلی همراه با اشک حسرت از جاماندگی این همایش میلیونی به عزاداری پرداختند.

حجت‌الاسلام محمودی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس در این مراسم گفت: این پیاده روی عشاق، که هم جاماندگان در آن حضور داشتند و هم زائرین کربلا نشان از عشق و ارادت مردم ایران اسلامی به ارباب بی کفن حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

حجت الاسلام محمودی زاده با شاره به اهمیت پیاده روی در مسیر مشایه کربلا افزود: ان شاالله این مسیر منتهی می شود به ظهور مولایمان حضرت مهدی (عج) و در این مسیر یاران آن حضرت نمایشی از اقتدار و شکوه حضور خود را به منصه ظهور می گذارند. در واقع امتداد این حرکت، به ظهور مهدی موعود (عج) ختم خواهد شد.

وی ادامه داد: همایش پیاده روی جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی نیز در حقیقت جلوه دیگری از عمق عشق و ارادت مردم به سرور و سالار شهیدان است که از دیر باز در قلب مردم جهان موج می زند.

این مراسم هر ساله در مرودشت با شکوه تر از سنوات قبل برگزار می شود و این حضور جواب محکمی است به آنان که در تلاشند تا عشق و علاقه مردم نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت کمرنگ شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: