شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۰۴:۲۲
کد خبر: ۱۳۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
با حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس از زحمات سرهنگ مویدی تکریم و سرهنگ مباشری معارفه شد.
به گزارش روابط عمومی ناحیه سروستان مراسم تکریم  سرهنگ علیرضا مویدی و معارفه سرهنگ  مباشری به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان سروستان در تاریخ 1402/10/10 با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین جاویدی امام جمعه سروستان،  فرماندار ,شورای تامین ومسئولین شهرستانی و جمعی از بسیجیان  برگزار شد. 
در این مراسم، سردار بوعلی از خدمات و تلاش‌های سرهنگ مویدی در دوران فرماندهی سپاه سروستان  تشکر و قدردانی کرد. همچنین، انتصاب سرهنگ مباشری را به عنوان فرمانده جدید تبریک گفت و از او خواست که با توکل بر خدا و همکاری با مردم و مسئولین شهرستان، در راه انقلاب و اسلام خدمت رسانی کند امام جمعه سروستان نیز در سخنرانی خود، به اهمیت نقش سپاه در حفظ امنیت و استقلال کشور اشاره کرد و از فعالیت‌های سپاه در زمینه‌های مختلف از جمله محرومیت‌زدایی و کمک‌رسانی به اقشار شهرستان سروستان  ستایش کرد. 
 سپس فرمانده جدید سروستان سرهنگ مباشری گفت :بسیج در همه عرصه ها حضور پر رنگ داشته و برکات زیادی برای انقلاب داشته آن شا الله مجموعه بسیج با پیش روندگی مسیر را برای رسیدن به  تمدن نوین اسلامی هموار خواهد کرد .
در پایان مراسم، سردار بوعلی حکم فرمانده جدید  جناب سرهنگ مباشری را تقدیم و مسئولین وبسیجیان شهرستان   با  لوح  و اهدای هدایا  از زحمات جناب سرهنگ مویدی  تقدیر کردند .
https://eitaa.com/basijnewsir_sarvestan
نام:
ایمیل:
* نظر: